// شنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۱

آدام شلسینگر، جان پراین و جی بندیکت به شمار قربانیان ویروس کرونا پیوستند

متاسفانه طی روزهای اخیر ویروس کرونا (کووید 19) سه انسان شناخته‌شده‌ی دیگر و متعلق به جهان‌های سینما و موسیقی را نیز به انتهای زندگی خود رسانده است.

آدام شلسینگر ۵۲ساله با سابقه‌ی داشتن افتخاراتی همچون دریافت جایزه‌ی معتبر امی که یکی از سازندگان اصلی گروه موسیقی Fountains of Wayne به حساب می‌آمد، کم‌ترین سن را بین سه فرد تازه از دست رفته و فهرست‌شده درون خبر پیش‌رو دارد. او که بین بینندگان سریال Crazy Ex-Girlfriend هم طرفدارهای زیادی داشت و تنها با دو دختر خود زندگی را می‌گذراند، پس از آن که از مراکز درمانی به‌عنوان یک بیمار به‌شدت آسیب‌دیده از ویروس کرونا معرفی شد، درنهایت از دنیا رفت تا آهنگ‌ها و موسیقی نوشته و خوانده‌شده توسط او و نامزدی‌هایش در مراسم‌هایی مثل اسکار و تونی و پیروزی‌هایش در رویدادهایی مانند گرمی در یادها بمانند.

اما این تنها آسیب جدید واردشده به بدنه‌ی هنر پنجم نبود. چرا که همین روزها جان پراین، خواننده‌ی شناخته‌شده‌ی آمریکایی هم در سن ۷۳سالگی به خاطر ابتلا به کرونا با زندگی خداحافظی کرد. از پرایس با تقریبا پنجاه سال سابقه‌ی فعالیت موسیقیایی، به‌عنوان یکی از ماهرترین و اثرگذارترین آهنگ‌نویس‌های معاصر یاد می‌شود و به همین خاطر خبر چند هفته بستری او در بیمارستان و در آخر به پایان رسیدن زندگی وی به وسیله‌ی کووید 19 برای عده‌ی قابل توجهی غم‌انگیز بود. کسی که برخی از افراد نزدیک به او هم مبتلا به ویروس کرونا شدند اما زنده ماندند و کووید 19 نتوانست مستقیما آسیبی جبران‌ناپذیر به بدن‌های آن‌ها وارد سازد.

چند روز قبل نیز شوربختانه خبر مرگ جی بندیکت، بازیگر قسمت پایانی سه‌گانه‌ی «شوالیه تاریکی» کریستوفر نولان یعنی فیلم The Dark Knight Rises که سابقه‌ی نقش‌آفرینی در سری فیلم Alien (بیگانه) ریدلی اسکات را هم داشت، تایید شد؛ وی نیز برای مدتی مشغول زجر کشیدن از عواقب ابتلا به ویروس کرونای جدید بود. این بازیگر علاوه‌بر فعالیت‌های سینمایی در تئاتر هم حضور پررنگی داشت و طی زندگی خویش موفق به ارائه‌ی نمایش‌های جذابی شد.

ویروس کرونا/کووید 19 همچنان مشغول آزار دادن جهان است و باید امیدوار بود که با رعایت شدن قوانین بهداشتی توسط انسان‌ها هرچه زودتر تا جای ممکن زندگی‌ها را ترک کند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده