نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۱

بازسازی لایو اکشن Robin Hood در دست ساخت است

والت دیزنی در حال ساخت یک بازسازی لایو اکشن از انیمیشن رابین هود است و این فیلم قرار است از دیزنی پلاس منتشر شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اقتباس لایو اکشنی براساس انیمیشن Robin Hood (رابین هود) نیز در دست ساخت است. طبق خبرهای جدید منتشر شده، شرکت والت دیزنی در حال ساخت این فیلم لایو اکشن براساس انیمیشن سال ۱۹۷۳ خود است که این فیلم قرار است از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شود و هنوز در مراحل اولیه تولید قرار دارد. کارلوس لوپز استرادا با سابقه کارگردانی فیلم Blindspotting، وظیفه کارگردانی فیلم Robin Hood را بر عهده خواهد داشت. وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم رابین هود نیز بر عهده کری گرنلاند، نویسنده فیلم Lady and the Tramp (بانو و ولگرد) است. جاستین اسپرینگر که پیش از این سابقه همکاری با دیزنی در فیلم Dumbo (دامبو) و فیلم Tron: Legacy (ترون: میراث) را داشته است نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه لایو اکشن حضور خواهد داشت.

کارلوس لوپز استرادا

در نسخه جدید رابین هود قرار است حیوانات ترکیبی از CGI و لایو اکشن باشند که مشابه آن را در فیلم Dumbo و فیلم The Jungle Book (کتاب جنگل) دیده بودیم. استرادا و گرنلاند قرارداد همکاری خود با دیزنی برای همکاری در فیلم Robin Hood را ماه گذشته و پیش از همه‌گیری ویروس کرونا امضا کرده بودند. انیمیشن Robin Hood به‌کارگردانی ولفگانگ رایترمن در سال ۱۹۷۳ منتشر شد که تمرکز آن روی شخصیت‌هایی چون رابین هود، پرنس جان، سر هیس، جان کوچولو، داروغه ناتینگهام، ماریان و تریگر بود. برخلاف بسیاری از اقتباس‌های رابین هود، در انیمیشن آن شخصیت‌ها به شکل حیوانات مختلف مثل روباه، شیر، خرس و مار به تصویر کشیده شده بودند و این انیمیشن یک اثر موزیکال نیز بود.

همچنین انیمیشن Robin Hood برای ترانه Love (عشق) نامزد دریافت یک جایزه اسکار نیز شده بود، اما نتوانست این جایزه را دریافت کند. انیمیشن رابین هود با بودجه‌ای در حدود ۵ میلیون دلار تولید شده بود و در مجموع بیش از ۳۲ میلیون دلار در گیشه فروش کرد. علاوه‌بر رابین هود، استرادا برای ساخت یکی از انیمیشن‌های جدید استودیوی انیمیشن‌سازی شرکت والت دیزنی با این استودیو قرارداد همکاری امضا کرده بود.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده