نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

فیلم‌های بیشتری راهی سرویس استریم دیزنی پلاس می‌شود

باب ایگر، مدیر اجرایی والت دیزنی اعلام کرد فیلم‌های بیشتری که در ابتدا قرار بود اکران شوند، راهی سرویس استریم دیزنی پلاس خواهند شد.

ویروس کرونا باعث عقب افتادن اکران فیلم‌های بسیاری شده و همچنین باعث شده تا برنامه انتشار بسیاری از فیلم‌ها نیز تغییر کند. اوایل این هفته بود که سرانجام شرکت والت دیزنی تصمیم گرفت تا فیلم Artemis Fowl (آرتمیس فاول) را به‌جای اینکه در سالن‌های سینما نمایش دهد، مستقیما در سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر کند که هنوز تاریخ انتشار آن در این سرویس استریم نوپا اعلام نشده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم‌های بیشتری ظاهرا قرار است راهی سرویس استریم دیزنی پلاس شوند، اما نباید انتظار انتشار فیلم‌های بزرگ را داشته باشید. باب ایگر، مدیر اجرایی والت دیزنی که اکنون تمرکز بیشتری روی محتوا و برنامه‌های سرویس استریم دیزنی دارد، تنها چند روز پس از اعلام انتشار فیلم Artemis Fowl در Disney Plus و لغو برنامه اکران آن، از انتشار فیلم‌های بیشتری از این غول هالیوود در سرویس استریم خود خبر داده است. ایگر به Barron گفت:

ما تصمیم گرفتیم تا برخی از این فیلم‌ها را روی دیزنی پلاس منتشر کنیم. ما در حال حاضر Artemis Fowl را برای انتشار در آن تایید کرده‌ایم که قبلا قرار بود در سینماها منتشر شود. ما بقیه فیلم‌ها را به تاخیر انداختیم. ممکن است پس از اضافه شدن فیلم Artemis Fowl، فیلم‌های دیگری را نیز مستقیما روی دیزنی پلاس منتشر کنیم، اما برای بیشتر فیلم‌های اصلی دیزنی منتظر زمان اکران مناسب هستیم. ما تاریخ اکران جدید برخی از این فیلم‌ها را اعلام کرده‌ایم، اما تاریخ اکران مابقی فیلم‌ها در آینده اعلام خواهد شد.

باب ایگر

با توجه به صحبت‌های ایگر، باید انتظار انتشار فیلم‌هایی نسبتا کوچک‌تر در مقایسه با بلاک‌باسترهای دیزنی روی دیزنی پلاس را داشته باشیم که در حال حاضر انتشار فیلم دیگری تا به این لحظه رسما تایید نشده است. بااین‌حال، فیلم‌هایی چون فیلم The New Mutants (میتونت‌های جدید)، فیلم Antlers (انتلرز)، فیلم The Woman in the Window (زنی پشت پنجره) و فیلم The Personal History of David Copperfield که هنوز تاریخ اکران جدیدی برای آن‌ها اعلام نشده، ممکن است گزینه بعدی دیزنی برای انتشار از طریق دیزنی پلاس یا حتی سرویس استریم هولو (Hulu) باشند. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده