نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۱

قیمت بلیت و چگونگی اکران آنلاین فیلم خروج مشخص شد

قیمت بلیت، شرایط و چگونگی اکران آنلاین فیلم سینمایی خروج ساخته ابراهیم حاتمی کیا اعلام شده است.

اخیرا اعلام شده است که فیلم سینمایی «خروج» ساخته ابراهیم حاتمی کیا قرار است به‌صورت آنلاین اکران شود. دلیل این امر، استمرار در خانه ماندن مردم عنوان شده است. حال بنابر تازه‌ترین اخبار سینمای ایران؛ جزییاتی از چگونگی اکران آنلاین فیلم سینمایی «خروج» به درست رسیده است. بر این اساس، فیلم سینمایی «خروج» ساخته ابراهیم حاتمی کیا در روز یکشنبه، ۲۴ فروردین ماه در فیلیمو منتشر خواهد شد. قیمت بلیت این فیلم سینمایی ۱۲ هزار تومان خواهد بود. هر بلیت، به کاربر دسترسی به فیلم را برای کاربر به مدت ۲۴ ساعت فراهم می‌کند. به دلیل جلوگیری از تکثیر غیرمجاز، امکان دانلود آفلاین فیلم سینمایی «خروج» وجود نخواهد داشت. خلاصه داستان فیلم سینمایی «خروج» به قرار زیر آمده است.

این فیلم زندگی گروهی پنبه‌کار شهرستانی را روایت می‌کنند که محصول‌شان بر اثر بارش شدید باران آب خورده و وعده‌هایی که به آنها داده شده، پوچ درآمده این گروه تصمیم می‌گیرند برای اعتراض به وضعیت‌شان نزد هیات دولت در نهاد ریاست جمهوری بروند.

فیلم سینمایی «خروج» ساخته ابراهیم حاتمی کیا و محصول سازمان اوج برای اولین بار در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. این فیلم سینمایی پیش از این به صورت گسترده و عمومی اکران نشده است. این فیلم ایرانی با بازی فرامرز قریبیان، پانته آ پناهی ها، جهانگیر الماسی، گیتی قاسمی، محمدرضا شریفی نیا، مهدی فقیه، سام قریبیان، محمد فیلی، آتش تقی پور، اکبر رحمتی، فرزاد حسنی، رامین پور ایمان و محسن صادقی ساخته شده است. ابراهیم حاتمی کیا پیش از این فیلم‌هایی چون «از کرخه تا راین»، «چ»، «به وقت شام»، «بادیگارد» و «آژانس شیشه‌ای» را ساخته است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده