نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

تریلر The Walking Dead: World Beyond وعده افشای حقایق ناپدید شدن ریک گرایمز را می‌دهد

تریلر تازه‌ی دومین اسپین‌آف سریال The Walking Dead وعده‌ی افشای حقایق پشت پرده‌ی ناپدیدشدن ریک گرایمز را به طرفداران می‌دهد.

تریلر جدیدی از سریال The Walking Dead: World Beyond (مردگان متحرک: دنیای باقی) منتشر شده است که وعده‌ی افشای حقیقت درباره‌ی تشکیلات ناشناخته‌ی Civic Republic Military را می‌دهد که مسئول ناپدیدشدن شش ساله‌ی ریک گرایمز با نقش‌آفرینی اندرو لینکلن است. این تریلر بخش‌هایی از قسمت پنجم فصل هشتم سریال The Walking Dead با نام The Big Scary You و قسمت پنجم فصل نهم آن با نام What Comes After را نشان می‌دهد که در اپیزود ۵ فصل ۸ ریک هلیکوپتری از تشکیلات CRM را در حال پرواز در بالای سر خود مشاهده می‌کند و اپیزود ۵ فصل ۹ با درخواست کمک «آن» با نقش‌آفرینی پولیانا مکینتاش از هلیکوپتری برای نجات جان ریک پس از انفجار پل به پایان می‌رسد. این تریلر همچنین حاوی بخش‌هایی از قسمت پنجم فصل پنجم سریال Fear the Walking Dead (از مردگان متحرک بترسید) با نام The End of Everything است که در آن الثیا با بازی مگی گریس حین تحقیق درباره‌ی یک توطئه با هلیکوپتر دیگری از جامعه‌ی CRM و سرباز ایزابل با بازی سیدنی لیمون مواجه می‌شود.

دانلود از وب‌سایت آپارات

نیکو ترترلا، بازیگر نقش فلیکس، یکی از اعضای جامعه‌ی Campus Colony مستقر در نبراسکا که در سریال World Beyond شاهدشان خواهیم بود، در یکی از قسمت‌های برنامه‌ی Talking Dead (گفت‌وگو با مردگان) گفت:

از اینکه همه می‌توانند به‌زودی به تماشای یک بخش از سریال بنشینند، بسیار هیجان‌زده‌ام. من خیلی در این‌باره فکر کردم و این قرار است کمی اسرارآمیز به نظر برسد، اما به‌هیچ‌وجه منظورم این نیست که این‌طور خواهد بود. بااین‌حال احساس می‌کنم که دو سریال The Walking Dead و Fear the Walking Dead در سطح اخبار محلی با دنیای مردگان متحرک سروکار دارند، ولی در سریال The Walking Dead: World Beyond از ابتدای کار با اخباری در سطح ملی سروکار داریم.

سریال The Walking Dead: World Beyond شامل تعداد زیادی هلیکوپتر سیاه رنگ مزین به نماد سه دایره است که سه تمدن بزرگ را نشان می‌دهد. ترترلا می‌گوید که دومین اسپین‌آف سریال The Walking Dead «پنجره‌ی کاملاً جدیدی از دنیای مردگان متحرک را به روی طرفداران باز می‌کند» و بینندگان برای اولین‌بار می‌توانند «با افراد دارای هلیکوپتر دیدار کنند و متوجه شوند که آن‌ها از کجا می‌آیند». از میان این کاراکترها نیز می‌توان به الیزابت کوبلک، سرهنگ دوم جامعه‌ی Civic Republic Military با نقش‌آفرینی جولیا اورموند اشاره کرد که با لئو بنت، پرفسوری که وجه اشتراکی با ریک گرایمز دارد و جو هولت نقش آن را ایفا می‌کند، در ارتباط است.

میشون با نقش‌آفرینی دانای گوریرا در قسمت ۱۳ فصل ۱۰ سریال The Walking Dead شواهدی را کشف می‌کند که نشان می‌دهد ریک گرایمز از انفجار پل جان سالم به در برده است. میشون در این اپیزود یک قایق فرسوده را بررسی می‌کند و چکمه‌های ریک و تلفن همراهی را می‌یابد که تصویر او و دخترش جودیث با نقش‌آفرینی کیلی فلمینگ روی آن نقش بسته است. براین‌اساس میشون در جستجوی پاسخ سوالاتش راهی شمال می‌شود و این پایان کار این کارکتر در سریال است. سریال World Beyond پیش از فیلم‌های سینمایی The Walking Dead که ماجراهای ریک گرایمز را دنبال می‌کند، به سراغ Civic Republic Military می‌رود و پرده از اسرار این جامعه‌ی اسرارآمیز برمی‌دارد.

دانای گوریرا  / Danai Gurira

اسکات ام. گیمپل، یکی از خالقان The Walking Dead: World Beyond در نمایشگاه کامیک کان نیویورک بیان کرد که این سریال «تا حد زیادی روی پای خود می‌ایستد» و «در بخش‌هایی شاهد ارتباط آن با جهان بی‌حدومرز مردگان متحرک خواهیم بود». گیمپل درباره‌ی دومین اسپین‌آف مجموعه‌ی The Walking Dead گفت:

سریال The Walking Dead: World Beyond تا حد زیادی غرق در داستان‌های مجموعه می‌شود. تاجایی‌که به داستان ریک گرایمز مربوط می‌شود، این سریال بسیار مجزا و مستقل عمل خواهد کرد، اما بااین‌حال قصد داریم تا نگاهی بهتر و دقیق‌تر به عظمت دنیای  مردگان متحرک داشته باشیم. نمایش بخش نادیده‌ی دنیای مردگان متحرک روش جالبی برای جشن‌گرفتن «دهه‌ی مردگان» در تلویزیون است. مت نگراته یکی از بهترین نویسندگان و تهیه‌کنندگان در تاریخ طولانی مجموعه‌ی مردگان متحرک محسوب می‌شود و از اینکه می‌توانم در کنار او به تعریف داستان‌های هرگز دیده‌نشده بپردازم و قدم در جهانی بزرگ‌تر بگذارم، بسیار هیجان‌زده‌ام.

الکسا منصور، نیکولاس کانتو، آنت ماهندرو، هال کامپستن، نیکو ترترلا، جو هولت، جولیا اورموند، ناتالی گُلد، اسکات ادسیت و علیا رویال از بازیگرانی هستند که در سریال The Walking Dead: World Beyond نقش‌آفرینی می‌کنند. اسپین‌آف دوم سریال «مردگان متحرک» برای پخش در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ (۱۲ آوریل ۲۰۲۰) و پس از نمایش قسمت پایانی فصل دهم سریال اصلی برنامه‌ریزی شده بود که حالا به‌دلیل شیوع ویروس کرونا به زمان نامعلوم دیگری موکول شده است. البته این سریال تنها قربانی ویروس کرونا نیست و پیش‌تر تولید سریال‌های The Witcher (ویچر)، Midnight Mass (عشای ربانی نیمه‌شب)، Stranger Things (چیزهای عجیب) و The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) نیز به حالت تعلیق درآمد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده