نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۳

فیلم زندگینامه ریک فلیر با همکاری دواین جانسون در دست ساخت است

فیلمی براساس زندگی ریک فلیر، قهرمان سابق مسابقات کشتی کج در دست ساخت است که دواین جانسون در ساخت آن نیز نقش خواهد داشت.

پس از موفقیت و نقدهای مثبت فیلم Fighting with My Family (مبارزه با خانواده‌ام) در سال گذشته، حال خبرهای بیشتری در مورد ساخت فیلم‌های براساس زندگی قهرمانان مسابقات کشتی کج شنیده می‌شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد که فیلمی براساس زندگی یکی از قهرمانان قدیمی این رشته در دست ساخت است. در مصاحبه با BustedOpen، ریک فلیر، قهرمان سابق WWE ادعا و فاش کرد که قرار است فیلمی براساس زندگی وی ساخته شود و دواین جانسون و Seven Bucks Productions، شرکت فیلمسازی جانسون به‌همراه دنی گارسیا و WWE در ساخت این فیلم نقش خواهند داشت که ظاهرا مانند فیلم Fighting with My Family، این فیلم نیز قرار است لحنی کمدی درام داشته باشد. فلیر گفت:

من با دواین، دنی و هیرام گارسیا صحبت کرده‌ام و آن‌ها می‌خواهند برای ساخت این فیلم همکاری کنند. آخرین چیزهایی که شنیدم این بود که همه آن‌ها به‌همراه WWE با سوزان لویسون قرار است فیلمی براساس من بسازند و یک کار فوق العاده را انجام دهند. سوزان از کارنامه خیلی خوبی برخودار است. به محض اینکه همه چیز دوباره شروع به کار کرد، آن‌ها فیلم را می‌سازند و من مشتاقانه منتظر آن هستم؛ چرا که من چیزهای زیادی در این فیلم دارم.

دواین جانسون / Dwayne Johnson

فلیر در ادامه اضافه کرد که یک برنامه تلویزیونی در مورد زندگی شخصی وی در دهه ۸۰ میلادی نیز تولید و منتشر خواهد شد. بااین‌حال، اطلاعات بیشتری از این پروژه‌ها در دسترس نیست و به‌نظر می‌رسد که همکاری Seven Bucks Productions و WWE برای ساخت فیلم‌هایی براساس زندگی قهرمانان کشتی کج در حال گسترش است. بااین‌حال، این خبر هنوز توسط شخص دیگری تایید نشده و در آینده باید منتظر اطلاعات بیشتری در مورد آن باشیم.


منبع TheScore
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده