نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۴ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۸

عرضه دیجیتالی فیلم ‌Bad Boys For Life زودتر از موعد مقرر

فیلم Bad Boys For Life جدیدترین محصولی است که به فهرست فیلم‌هایی که پیش از موعد مقرر به صورت دیجیتالی عرضه می‌شوند، پیوسته است.

شیوع ویروس کرونا و بسته شدن سینماها در بسیاری از نقاط جهان باعث شده است که استودیوهای فیلم‌سازی، فیلم‌های خود را خیلی زودتر از موعد مقرر به صورت دیجیتالی برای کاربران خانگی عرضه کنند.

پس از عرضه انیمیشن Onward، محصول جدید پیکسار، که تنها دو هفته از اکران آن می‌گذشت، فیلم‌های دیگری مانند اِما، شکار، مرد نامریی، سونیک و پرندگان شکاری نیز زودتر از موعد مقرر در دسترس کاربران خانگی قرار گرفتند. این تصمیم به این دلیل توسط استودیوهای فیلم‌سازی اتخاذ شد تا کسانی که در خانه هستند، بتوانند بدون رفتن به سینما فیلم‌های جدید را ببینند. البته این فیلم‌ها با قیمت بسیار بیشتری نسبت به فیلم‌های دیگر در دسترس کاربران خانگی قرار گرفته‌اند. 

در جدیدترین اخبار سینما، استودیو سونی اعلام کرد که سومین قسمت از مجموعه پسران بد با نام Bad Boys for Life با بازی ویل اسمیت و مارتین لارنس،‌ زودتر از موعد از پیش تعیین شده و در تاریخ ۳۱ مارس (۱۲ فروردین) به صورت دیجیتالی عرضه خواهد شد. 

بسیاری توقع داشتند که فیلم پسران بد برای همیشه آخرین قسمت از این مجموعه محبوب باشد و سونی نیز تا حد بسیار زیادی قصد داشت این فیلم را به عنوان پایانی برای این مجموعه در نظر بگیرد. اما پس از موفقیت غیرمنتظره فیلم در گیشه سونی تصمیم گرفت به سرعت کار ساخت قسمت چهارم را کلید بزند. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده