نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۲

بر خلاف شایعات Wonder Woman 1984 در سینماها اکران خواهد شد

استویدو وارنر برادرز اعلام کرد که بر خلاف شایعات، فیلم Wonder Woman 1984 در سینماها اکران خواهد شد و این استودیو برنامه‌ای برای عرضه دیجیتالی این فیلم هم‌زمان با اکران ندارد.

با گسترش ویروس کرونا و خانه‌نشین شدن بسیاری از افراد و بسته‌شدن اماکن عمومی از جمله سینماها، در چند وقت اخیر شاهد این هستیم که استودیوهای بزرگ فیلم‌سازی نسخه‌های دیجیتال فیلم‌های خود را بسیار زودتر از برنامه‌ قبلی عرضه کرده‌اند. نمونه اخیر هم انیمیشن جدید پیکسار با نام Onward بود که تنها پس از دو هفته که از اکرانش می‌گذشت، به صورت دیجیتالی در پلتفرم‌های مختلف عرضه شد.

حال در جدیدترین اخبار سینما، همین اتفاقات باعث شد که توسط چند منبع معتبر شایعاتی مطرح شود مبنی بر اینکه استودیو وارنر برادرز قصد دارد دنباله فیلم بسیار موفق واندر وومن را که با نام Wonder Woman 1984 شناخته می‌شود، به جای اکران در سینماها، به‌صورت مستقیم وارد پلتفرم‌های پخش فیلم آنلاین مانند HBO Max بکند. با این حال وارنر برادرز در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت ایندی‌وایر انجام داده، اعلام کرده که واندر وومن ۱۹۸۴ در سینماها اکران خواهد شد.

با این تفاسیر اگر تا تاریخ ۱۶ خرداد که زمان اکران فیلم است کماکان سینماها بسته بمانند، ممکن است استودیو برادران وارنر مجبور شود فیلم را به صورت دیجیتالی عرضه کند. اکران نکردن در سینما و عرضه مستقیم فیلمی به این بزرگی به صورت دیجیتالی، حرکت بسیار بزرگی محسوب می‌شود. با اینکه در حال حاضر استودیوها فیلم‌های خود را بسیار زودتر از موعد از پیش تعیین شده در پلتفرم‌های دیجیتال قرار می‌دهند، اما عرضه مستقیم چنین فیلمی به صورت کاملا دیجیتالی حرکتی تاریخی از طرف وارنر محسوب می‌شود. 

اما راه حل دیگری که در پیش روی مدیران استودیو قرار دارد، تاخیر در اکران فیلم و موکول کردن اکران آن به سال ۲۰۲۱ است. کاری که چندین فیلم دیگر از جمله جدیدترین نسخه از مجموعه سریع و خشمگین مجبور به انجام آن شدند.

در حال حاضر به صورت قطعی نمی‌توان هیچ‌گونه پیش‌بینی‌ در مورد اکران فیلم واندر وومن ۱۹۸۴ انجام داد. نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟


منبع Comicbook Movie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده