نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

آهنگساز بازی The Last of Us وظیفه ساخت موسیقی سریال این مجموعه را برعهده دارد

گوستاوو سانتولالا (Gustavo Santaolalla) آهنگساز قسمت‌های اول و دوم مجموعه بازی‌های The Last of Us، مسئولیت ساخت موسیقی متن سریال اقتباسی HBO را نیز بر عهده دارد.

سال آینده با انتشار بازی The Last of Us Part II مطمئناً سال بسیار هیجان انگیزی برای طرفداران مجموعه بازی‌های پساآخرالزمانی و بسیار محبوب Naughty Dog خواهد بود. هرچند این استودیو در کنار بازی جدید و مورد انتظار خود، یک سورپرایز غیرمنتظره نیز به همراه داشته و هفته گذشته اعلام کرد که Craig Mazin کارگردان مجموعه‌ی موفق چرنوبیل، سریال اقتباسی قسمت اول این بازی را برای شبکه HBO خواهد ساخت. حالا و براساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده از جزئیات این سریال، Gustavo Santaolalla مسئولیت آهنگسازی این اثر را برعهده خواهد داشت.

نیل دراکمن (Neil Druckmann) نویسنده و کارگردان بازی The Last of Us Part II از طریق اکانت توییتر خود جزئیات جدیدی از اقتباس تلویزیونی HBO را منتشر کرده که مشخص می‌کند Gustavo Santaolalla آهنگ‌ساز بااستعداد قسمت‌های اول و دوم بازی The Last of Us موسیقی این سریال را خواهد ساخت. او که در حال حاضر مشغول پروژه Part II این مجموعه برای Naughty Dog است، سوابق درخشانی در حوزه‌ی آهنگسازی برای سینما و تلویزیونی داشته است. دراکمن در پست توییتری خود می‌نویسد:

این خبر بسیار هیجان‌انگیز و خوشحال کننده است. Gustavo Santaolalla آهنگساز فوق‌العاده بااستعداد بازی‌های The Last of Us، برای خلق موسیقی متن سریال اقتباسی جدید HBO نیز به تیم سازندگان آن ملحق شده است.

The Last of Us

درحالی که جزئیات این سریال فعلاً در هاله‌ای از ابهام  قرار دارد، می‌دانیم که داستان آن به وقایع قسمت اول بازی The Last of Us می‌پردازد. این که یکی از اعضای اصلی تیم توسعه‌دهندگان این بازی در کنار دراکمن در ساخت سریال اقتباسی آن برای شبکه HBO نقش خواهند داشت، اتفاق بسیار خوبی به نظر می‌رسد. موسیقی به‌کار رفته در پس زمینه‌ی دنیای این بازی، در کنار شخصیت‌پردازی عالی و قدرت فوق‌العاده‌ی آن در بیان داستان‌های خود، نقش بسیار مهمی در اثرگذاری آن در مخاطب داشته و به نوبه‌ی خود یکی از عناصر به یادماندنی بازی به شمار می‌رود.

بازی The Last of Us Part 2 به صورت انحصاری برای کنسول‌های پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. تاریخ انتشار این بازی، ۲۹ می ۲۰۲۰ مصادف با ۹ خرداد ۹۹ تعیین شده است. سریال تلویزیونی این مجموعه نیز هم‌اکنون در مراحل ساخت قرار دارد و هیچ‌گونه اطلاعاتی درباره زمان پخش آن از سوی HBO یا Naughty Dog منتشر نشده است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده