نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۴

تام هنکس و همسرش به ویروس کرونا مبتلا شدند

تست کرونای تام هنکس و ریتا ویلسون مثبت اعلام شده و این دو در حال حاضر در قرنطینه به سر می‌برند. 

ویروس کرونا یکی از مشکلات اساسی فعلی جوامع بشری است که تقریبا سراسر جهان را درگیر کرده و اخیرا هم دنیاگیری آن رسما توسط سازمان بهداشت جهانی تایید شد. حال طبق جدیدترین اخبار منتشر‌شده، بازیگران هالیوودی هم از گزند این ویروس در امان نمانده‌اند و تام هنکس، ستاره محبوب فیلم‌هایی چون Forest Gump (فارست گامپ)، مسیر سبز (Green Mile) و دور افتاده (Cast Away) هم از مثبت شدن تست کرونای خودش و همسرش خبر داده است. 

تام هنکس و ریتا ویلسون که هر دو ۶۳ ساله هستند، اخیرا برای حضور در پیش‌تولید فیلم بدونِ عنوان الویس پریسلی که توسط باز لورمن ساخته می‌شود و تام هنکس در آن نقش تام پارکر، مدیر برنامه‌های الویس پریسلی را ایفا می‌کند، به استرالیا سفر کرده بودند و در این کشور مشخص شده که به کرونا مبتلا هستند. تام هنکس با انتشار متنی در این مورد گفت:

سلام دوستان، من و ریتا در حال حاضر در استرالیا هستیم. ما اخیرا کمی احساس خستگی داشتیم، مثل وقتی که دچار سرماخوردگی هستیم و کمی هم بدن‌مان درد می‌کرد. ریتا گاهی احساس لرز هم می‌کرد و کمی تب هم داشتیم. به همین دلیل هم تصمیم درست این بود که آزمایش کرونا بدهیم و خب نتیجه آزمایش مثبت اعلام شد. 

اما خب قدم بعدی چیست؟ پزشکان یک سری دستورالعمل‌هایی دارند که باید رعایت کنیم و من و همسرم قرار است برای مدتی در قرنطینه و تحت نظر باشیم. سعی خواهم کرد بازهم گزارشی از وضعیت‌مان در این شرایط منتشر کنم. 

به نظر می‌رسد که در حال حاضر، فقط تام هنکس و همسرش از عوامل تولید فیلم زندگینامه الویس پریسلی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. با این حال شرکت برادران وارنر، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده که با پزشکان استرالیایی همکاری خواهند کرد تا هر شخص دیگری از عوامل تولید این فیلم که ممکن است با این دو در ارتباط بوده باشد، آزمایش شود؛ چرا که برای آن‌ها سلامتی اعضای تیم‌هایشان مهم‌ترین مساله است. 


منبع ورایتی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده