نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵

سریال The Magicians پس از فصل پنجم به پایان می‌رسد

شبکه‌ی سای‌فای اعلام کرد که سریال The Magicians پس از فصل پنجم به پایان خواهد رسید.

مطابق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه‌ی Syfy اعلام کرد که سریال The Magicians (جادوگران) پس از فصل پنجم به پایان می‌رسد. پخش فصل پنجم سریال «جادوگران» که ۱۳ قسمت دارد، از ۲۴ دی ۱۳۹۸ (۱۴ ژانویه‌ی ۲۰۲۰) آغاز شد و این بدان معنا است که آخرین قسمت آن در تاریخ ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ (۱ آوریل ۲۰۲۰) به نمایش در می‌آید. سریال The Magicians براساس رمانی پُرفروش با همین نام از لو گروسمن ساخته شده است و روی گروهی از جوانان دانشگاه جادوگری بریکبیلز تمرکز دارد که توانایی‌های جادویی خود را کشف و موجودات شیطانی را دور می‌کنند. فصل اول این سریال از ژانویه‌ی ۲۰۱۶ کارش را آغاز کرد و در طول چهار سال گذشته یکی از منسجم‌ترین نمایش‌های شبکه‌ی سای‌ فای بوده است. پایان سریال «جادوگران» به معنای کاهش سریال‌های این شبکه‌ی کابلی متعلق به شرکت NBCUniversal است. بااین‌حال Syfy در تلاش است تا در آینده‌ی نزدیک سریال‌های جدیدی را به نمایش بگذارد و اخیراً هم چندین نمایش تازه را سفارش داد که از میان آن‌ها می‌توان به یک سریال ۱۰ قسمتی با اقتباس از فیلم Day of the Dead (روز مردگان) به کارگردانی جرج اندرو رومرو اشاره کرد. شبکه‌ی سای‌فای در بیانیه‌ای درباره‌ی پایان سریال گفت:

سریال The Magicians برای پنج فصلِ فوق‌العاده بخشی از خانواده‌ی Syfy بوده است. همان‌طور که به پایان این ماجراجویی نزدیک می‌شویم، تمایل داریم از جان مک‌نامارا، سرا گمبل، هنری آلونزو مایرز، لو گروسمن و کلیه‌ی بازیگران، عوامل تولید، نویسندگان و کارگردانان بااستعدادمان برای خلق این اثر تشکر کنیم. اما بیشتر از همه، از طرفدارانمان برای حمایت‌ها و اشتیاق بی‌حدوحصر و چشم‌گیرشان تشکر می‌کنیم.

The Magicians / جادوگران

سریال The Magicians توسط شرکت Universal Cable Productions تولید شده است و مایکل لاندن و جنیس ویلیامز از شرکت Groundswell Productions، جان مک‌نامارا، سرا گمبل، هنری آلونزو مایرز و کریس فیشر به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی آن فعالیت می‌کردند. جیسون رالف در نقش کوئنتین کولدواتر، استلا ماو در نقش جولیا ویکر، الیویا تیلور دادلی در نقش آلیس کوئین، هیل اپلمن در نقش الیوت واگ، آرجون گوپتا در نقش ویلیام آدیودی، سامر بیشیل در نقش مارگو هنسون، ریک ورثی در نقش هنری فاگ، جیدا تیلر در نقش کیدی اورلوف دیاز، بریتنی کرن در نقش فن، کیسی رول در نقش مارینا آندریسکی و کیگان کونور تریسی در نقش پروفسور لیسبون از بازیگرانی هستند که در سریال «جادوگران» نقش‌آفرینی می‌کنند.

اکنون که سریال The Magicians در حال پایان است، تنها دو سریال Wynonna Earp (واینونا ارپ) و Van Helsing (ون هلسینگ) در فهرست سریال‌های طولانی مدت شبکه باقی می‌ماند. انتظار می‌رود که فصل چهارم سریال Wynonna Earp و فصل پنجم و پایانی سریال Van Helsing تا پایان سال ۲۰۲۰ پخش شود. سریال Vagrant Queen (ملکه‌ی آواره) نیز پروژه‌ی تازه‌ی دیگری است که در ماه مارس از شبکه‌‌ی سای‌فای روی آنتن خواهد رفت. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده