نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۵

آنتونیو باندراس به بازیگران فیلم Uncharted پیوست

آنتونیو باندراس، بازیگر فیلم «درد و شکوه» برای ایفای نقش نامعلومی به بازیگران فیلم Uncharted ملحق شد.

فهرست بازیگران فیلم Uncharted (آنچارتد) در آستانه‌ی شروع مراحل فیلمبرداری دوباره با پیوستن بازیگر برجسته‌ی دیگری گسترش یافته است. مطابق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، آنتونیو باندراس، بازیگر نامزد جایزه‌ی اسکار برای فیلم Pain and Glory (درد و شکوه)، رسماً به بازیگران فیلم «آنچارتد» ملحق شد و در این اقتباس سینمایی با تام هالند، بازیگر نقش نیتن دریک و مارک والبرگ، بازیگر نقش سالی همبازی خواهد بود. هنوز معلوم نیست که این بازیگر اسپانیایی نقش چه کسی را در فیلم Uncharted ایفا می‌کند، اما ظاهراً در نقش آنتاگونیست فیلم ظاهر خواهد شد. تقریباً یک ماه دیگر فیلمبرداری فیلم Uncharted آغاز می‌شود، اما هنوز نمی‌دانیم که نهایتاً چه کسی سکان هدایت این فیلم را در دست می‌گیرد. پس از اینکه تراویس نایت در دی‌ماه امسال از کارگردانی فیلم «آنچارتد» کناره‌گیری کرد، شرکت سونی کارگردانی را برای آن معرفی نکرد. براساس گزارش ورایتی، روبن فلیشر، کارگردان فیلم‌هایی نظیرِ Zombieland (سرزمین زامبی‌ها)، Zombieland: Double Tap (سرزمین زامبی ها: شلیک نهایی) و Venom (ونوم)، گزینه‌ی اصلی سونی برای کارگردانی این فیلم خواهد بود، اما این مورد تابه‌حال تایید یا تکذیب نشده است.

Uncharted / آنچارتد

فیلم Uncharted بر اساس بازی Uncharted: Drake’s Fortune استودیوی پُرآوازه‌ی ناتی داگ ساخته می‌شود و داستان نیتن دریک، یکی از نوادگان سیاح و دزد دریایی مشهوری با نام فرانسیس دریک را روایت می‌کند که برای یافتن گنج ال‌دورادو راهی جنگل‌های آمازون و به‌دنبال آن جزیره‌ی ناشناخته‌ای در آمریکای جنوبی می‌شود. بااین‌حال زمانی‌که پای یابنده‌ی گنج دیگری به ماجرا باز می‌شود، داستان وارد مسیر جدیدی می‌شود. این فیلم سرآغاز داستان نیتن را روایت خواهد کرد که این باعث تمایز آن با سایر آثار اقتباس‌شده از بازی‌های ویدیویی می‌شود. باتوجه‌به اینکه فیلم «آنچارتد» روی نسخه‌ی جوان‌تر نیتن تمرکز می‌کند، تا اندازه‌ای از منبع الهامش فاصله می‌گیرد که این موضوع می‌تواند شانس آن را برای موفقیت افزایش دهد. تام هالند پیش از این در گفت‌وگویی با آی‌جی‌ان گفت:

وجه تمایز فیلم «آنچارتد» با سایر آثار اقتباس‌شده از بازی‌های ویدیویی این است که این فیلم به ریشه‌های مجموعه بازمی‌گردد؛ بنابراین اگر بازی‌های Uncharted را تجربه کرده باشید، نمی‌دانید که در فیلم چه اتفاقی رخ خواهد داد. همچنین اگر بازی‌های این مجموعه را تجربه نکرده باشید، باز هم از فیلم لذت خواهید برد؛ چرا که دیگران هم در همان لحظه در جریان وقایع قرار می‌گیرند. مطمئناً بازی‌های این مجموعه منبع الهام بزرگی برای فیلم بوده است، اما این برداشتی تازه از نسخه‌ی جوانِ نیتن دریک به‌حساب می‌آید؛ چرا که ما خیلی شاهد نسخه‌ی جوان این کاراکتر نبودیم. این فیلم مقیاس جهانی دارد. نزدیک به ۴ هفته‌ی دیگر فیلمبرداری فیلم را آغاز می‌کنیم. مارک والبرگ نیز در نقش «سالی» شگفت‌انگیز خواهد بود. بخش بدلکاری که در برلین داریم، کارهای بی‌نظیری انجام داده است. آن‌ها خود را برای انجام این کار آماده می‌کنند و این هیجان‌انگیز خواهد بود.

وظیفه‌ی نگارش پیش‌نویس تازه‌ی فیلمنامه‌‌ی فیلم «آنچارتد» برعهده‌ی ریف جودکینز، آرت مارکوم و مت هالووی بوده است و پیش‌نویس‌های قبلی آن را مارک بول، نویسنده‌ی فیلم The Hurt Locker (مهلکه)، توماس دین دانلی و جاشوا اوپنهایمر، دیوید گوگنهایم، نویسنده‌ی فیلم Safe House (خانه‌ی امن)، دیوید او. راسل، نویسنده‌ی نامزد جایزه اسکار و جو کارنهان به رشته‌ی تحریر درآورده بودند. فیلم Uncharted توسط دو کمپانی Arad Entertainment و Atlas Entertainment تولید می‌شود و چارلز روون، آوی آراد، آری آراد و الکس گارتنر تهیه‌کنندگان آن هستند. علاوه‌بر این، فیلم Uncharted اولین اثر سینمایی تولید‌شده توسط پلی‌استیشن پروداکشنز خواهد بود. فیلم «آنچارتد» برای اکران در تاریخ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ (۵ مارس ۲۰۲۱) برنامه‌ریزی شده است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده