نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

لیو شرایبر به ویل اسمیت در فیلم King Richard پیوست

لیو شرایبر جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فیلم King Richard با بازی ویل اسمیت اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگران بیشتری در فیلم King Richard (پادشاه ریچارد) تایید و اعلام شده است. هالیوودریپورتر در ابتدا تایید کرد که لیو شرایبر به جمع بازیگران فیلم زندگینامه ریچارد ویلیامز، پدر سرنا و ونوس ویلیامز اضافه شده است. شرایبر نقش پل کوهن، مربی تنیس را بر عهده دارد که با تنیسورهای سرشناسی چون جان مک‌انرو و پیت سمپراس همکاری کرده بود. شرایبر که طی این سال‌ها شاهد حضورش در سینما، تلویزیون و تئاتر بودیم، این روزها بیشتر برای بازی در سریال Ray Donovan (ری داناوان) شناخته می‌شود که این سریال محبوب و تحسین شده پس از هفت فصل توسط شوتایم لغو شد، اما هنوز امیدهایی مبنی بر ساخت فصل هشتم و پایانی وجود دارد. شرایبر برای بازی در این سریال ۵ بار نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب و ۳ بار نامزد دریافت جایزه امی شده است.

سوزی ابرومیت

فیلم A Rainy Day in New York (یک روز بارانی در نیویورک) به‌کارگردانی وودی آلن و فیلم Human Capital از جمله کارهای این بازیگر ۵۲ ساله در سال ۲۰۱۹ بوده و در سال ۲۰۲۰ قرار است شاهد حضور وی در فیلم The French Dispatch (اعزام فرانسوی) به‌کارگردانی وس اندرسون باشیم. ددلاین نیز در خبری دیگر اعلام کرد که سوزی ابرومیت دیگر بازیگر جدیدی است که به جمع بازیگران فیلم King Richard اضافه شده است. این بازیگر نقش رابین فین، گزارشگر نیویورک تایمز را بر عهده دارد. در حال حاضر مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم پادشاه ریچارد در جریان است که این فیلم قرار است داستان ریچارد ویلیامز را دنبال کند که چگونه باعث شد تا ونوس و سرنا به ستارگان تنیس جهان تبدیل شوند. سریال Jessica Jones (جسیکا جونز) شاخص‌ترین کاری است که ابرومیت در آن بازی کرده و قرار است شاهد نقش‌آفرینی وی در قسمت پنجم فیلم The Purge (پاکسازی) نیز باشیم.

فیلم King Richard برای اکران در تاریخ ۲۵ نوامبر ۲۰۲۰ (۵ آذر ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. ویل اسمیت در نقش ریچارد ویلیامز، جان برنتال در نقش شخصیت ریک مچی، سانیا سیدنی در نقش ونوس ویلیامز، دمی سینگلتون در نقش سرنا ویلیامز و آنجانو الیس در نقش برندی ویلیامز، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم King Richard حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. رینالدو مارکوس گرین وظیفه کارگردانی و زک بیلین وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم پادشاه ریچارد را بر عهده دارند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده