نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

بازیگر Game of Thrones احتمالاً در فصل دوم سریال The Witcher نقش‌آفرینی می‌کند

به گزارش برخی از منابع، کریستوفر هیویو، بازیگر سریال «بازی تاج و تخت» در فصل دوم سریال The Witcher نقش نیولن را بازی می‌کند.

هشدار: این مطلب بخش‌هایی از داستان رمان The Witcher را فاش می‌کند و اگر دوست ندارید که داستان آن برای‌تان اسپویل شود، از مطالعه‌ی این مطلب خودداری کنید.

مطابقِ تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، ظاهراً کریستوفر هیویو، بازیگر سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، نقش نیولن را در قسمت آغازین سریال The Witcher (ویچر) ایفا می‌کند. به گزارش Redanian Intelligence، بازیگر نقش تورموند غول‌کُش در سریال «بازی تاج و تخت»، نقش مبهم و اسرارآمیزی با نام مستعار نیگل را در سریال The Witcher بازی می‌کند که احتمالاً اسم رمزی کاراکتر نیولنِ نفرین‌شده است. این رسانه ادعا کرده است که به فهرست نقش‌های سریال دسترسی پیدا کرده که در آن نیگل «مردی پُرجذبه، شوخ و بامزه» توصیف شده است که در یک «خانواده‌ی اشرافی» متولد شده و به‌خاطرِ «ارتکاب جنایتی در گذشته مورد نفرین قرار گرفته است». به نظر می‌رسد که جزئیات این کاراکتر با پیش‌زمینه‌ی داستانی نیولن مطابقت دارد که آندری ساپکوفسکی در داستان کوتاه A Grain of Truth (ذره‌ای حقیقت) کتاب The Last Wish (آخرین آرزو) به آن می‌پردازد.

سریال The Witcher

در داستان کوتاه A Grain of Truth گرالت هنگام عبور از یک دره ناگهان متوجه پرندگانی می‌شود که بر فراز قسمتی از جنگل پرواز می‌کنند و با ورود به آن‌جا به جنازه‌ی بازرگان و زن جوانی برخورد می‌کند. گرالت پس از بررسی بیشتر متوجه عمارتی با دیوارهای بلند و یک دروازه می‌شود که درون آن آب‌نما و گل زیبایی وجود دارد. پس از آن، گرالت خود را دربرابر دیوی می‌بیند که ظاهراً صاحب عمارت است و سعی در ترساندن و دورکردن او از آن مکان دارد. این هیولا که نیولن نام دارد، خیلی زود متوجه می‌شود گرالت کسی نیست که از ظاهر او بترسد. در ادامه نیولن از گرالت می‌خواهد که برای صرف شام و گفت‌وگو به او ملحق شود. نیولن در گفت‌وگو با گرالت توضیح می‌دهد که چگونه طلسم شده و این طلسم نتیجه‌ی گناهانش است. او از گرالت می‌خواهد که اگر واقعاً به یک هیولا تبدیل شد، جانش را بگیرد و گرالت قبول می‌کند و آن مکان را ترک می‌کند.

اگر این گزارش صحت داشته باشد، کریستوفر هیویو به فهرست بازیگران در حال گسترش سریال فانتزی درام The Witcher اضافه می‌شود و درکنار پل بلیون، بازیگر سریال Peaky Blinders (پیکی بلایندرز) که ظاهراً نقش لمبرت را ایفا می‌کند و یاسن آتور، بازیگر سریال Strike Back (حمله‌ی متقابل) که احتمالاً در نقش کوئن ظاهر می‌شود، به نقش‌آفرینی می‌پردازد. علاوه‌بر این، کارمل لانیادو، بازیگر فیلم Dolittle (دولیتل) نیز اخیراً برای ایفای نقش کاراکتر کاملاً جدیدی با نام ویولت انتخاب شد که «دختری بازیگوش با رفتارهای عجیب‌وغریب اما باهوش» توصیف شده است. همچنین تابه‌حال بازگشت هنری کویل در نقش گرالت، فریا آلن در نقش سیری و آنیا چالوترا در نقش ینیفر در فصل دوم سریال The Witcher تایید شده است. درست مثل فصل اول، وظیفه‌ی ساخت فصل دوم نیز برعهده لورن اشمیت هیسریش خواهد بود. مدتی قبل شبکه‌ی نتفلیکس اعلام کرد که انیمیشن The Witcher: Nightmare of the Wolf (ویچر: کابوسِ گرگ) در دست ساخت است و این اثر به گذشته‌ی وزمیر می‌پردازد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده