نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

فیلم Uncharted سرآغاز داستان نیتن دریک را روایت می‌کند

تام هالند تایید کرد که فیلم آنچارتد به سراغ داستان بازی‌های ویدیویی مجموعه نخواهد رفت و این وجه تمایز آن با سایر آثار اقتباسی از بازی‌ها است.

مطابقِ تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تام هالند، بازیگر فیلم‌های چون Avengers: Endgame (انتقام‌جویان: پایان بازی)، Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) و Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی)، در گفت‌وگویی با آی‌جی‌ان تایید کرد که فیلم Uncharted (آنچارتد) روی گذشته‌ی نیتن دریک تمرکز دارد و داستان بازی‌های ویدیویی مجموعه را بازگو نمی‌کند . تام هالند در این‌باره گفت:

به عقیده‌ی من، آنچه فیلم «آنچارتد» را از بقیه‌ی فیلم‌های اقتباش‌شده از بازی‌های ویدیویی جدا می‌کند، این است که این فیلم سرآغاز داستان مجموعه را روایت می‌کند؛ بنابراین اگر بازی‌های سری Uncharted را تجربه کرده باشید، نمی‌دانید که چه اتفاقی قرار است در فیلم رخ دهد. همچنین اگر بازی‌های این مجموعه را تجربه نکرده باشید، باز هم از فیلم لذت خواهید برد؛ چرا که دیگران نیز در زمان تماشای آن در جریان وقایع قرار می‌گیرند. بااین‌حال، من برای تولید این فیلم بسیار هیجان‌زده‌ام و زمان زیادی هم از در دست ساخت بودن آن می‌گذرد.

تام هالند / Tom Holland

باعنایت‌به اینکه تام هالند تنها ۲۳ سال دارد و در مجموعه بازی‌های Uncharted نیتن دریک دهه‌ی سوم زندگی را پشت سر می‌گذارد، جای تعجبی ندارد که در فیلم آنچارتد هالند نقش دریک جوان را ایفا کند. بدون شک بازی Uncharted 3: Drake’s Deception مبنای اتفاقات فیلم «آنچارتد» خواهد بود که در آن نیتن دریک جوان برای اولین‌بار با ویکتور سالیوان ملاقات می‌کند و وقایع کل بازی‌های مجموعه شکل می‌گیرد. با اینکه پیش‌نویس‌های قبلی فیلمنامه‌ی Uncharted را مارک بول، نویسنده‌ی فیلم‌های The Hurt Locker (مهلکه) و Zero Dark Thirty (سی دقیقه پس از نیمه‌شب)، دیوید او. راسل، نویسنده‌ی نامزد جایزه اسکار، توماس دین دانلی و جاشوا اوپنهایمر، دیوید گوگنهایم، نویسنده‌ی فیلم Safe House (خانه‌ی امن) و جو کارنهان به رشته‌ی تحریر درآوردند، اما پیش‌نویس تازه‌‌ی فیلمنامه توسط ریف جودکینز، آرت مارکوم و مت هالووی نگارش شده است.  

روبن فلیشر، کارگردان فیلم‌های Zombieland (سرزمین‌ زامبی‌ها)، Venom (ونوم)، Gangster Squad (جوخه گانگستر) و Thirty Minutes or Less (سی دقیقه یا کمتر)، گزینه اصلی کارگردانی فیلم آنچارتد است. فیلم Uncharted براساس بازی Uncharted: Drake’s Fortune استودیوی ناتی داگ و بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی ساخته می‌شود و داستان نیتن دریک، یکی از نوادگان سیاح و دزد دریایی مشهوری با نام فرانسیس دریک را روایت می‌کند که برای یافتن گنج ال‌دورادو راهی جنگل‌های آمازون و به‌دنبال آن جزیره‌ی ناشناخته‌ای در آمریکای جنوبی می‌شود. جستجوی نیتن زمانی‌که پای یابنده‌ی گنج دیگری به ماجرا باز می‌شود، حالت رقابتی به خود می‌گیرد. فیلم «آنچارتد» توسط دو کمپانی Arad Entertainment و Atlas Entertainment تولید می‌شود و چارلز روون، آوی آراد و الکس گارتنر تهیه‌کنندگان آن هستند. این فیلم همچنین اولین اثر سینمایی تولید‌شده توسط پلی‌استیشن پروداکشنز خواهد بود. شما می‌توانید نظراتِ خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده