نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۱

تاریخ پخش فصل دوم سریال Kingdom اعلام شد

شبکه‌ی نتفلیکس با انتشار تیزر کوتاهی از زمان پخش فصل دوم سریال کره ای Kingdom پرده برداشت.

مطابقِ تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه‌ی نتفلیکس تاریخ پخش فصل دوم سریال Kingdom (امپراتوری) را اعلام کرد. این سریال ترسناک کره‌ای که جو جی-هون و بائه دونا را در گروه بازیگرانش دارد، در تاریخ ۲۳ اسفند امسال (۱۳ مارس ۲۰۲۰) با فصل دوم بازمی‌گردد. این اطلاعیه به‌همراهِ تیزر تریلر و پوستر جدیدی از Kingdom منتشر شده است که بازیگران اصلی سریال را روی سقف یک خانه و در محاصره‌ی انبوهی از زامبی‌های خشمگین نشان می‌دهد.

دانلود از آپارات

سریال Kingdom که ماجراهای آن در دوران پادشاهی چوسان اتفاق می‌افتد، امپراتوری کره را درحالی‌ به نمایش در می‌آورد که با فساد و قحطی به زانو درآمده است و شیوع طاعونِ اسرارآمیزی باعث تبدیل آلوده‌ها به هیولا می‌شود. در این زمان، ولیعهد که محکوم به خیانت و ناامید از نجات مردم خود شده است، راهی سفری می‌شود تا رازهای پیرامون این بیماری مرگبار را کشف کند. جو جی-هون (بازیگر فیلم‌های Along with the Gods و Dark Figure of Crime) در نقش ولیعهد، بائه دونا (بازیگر سریال Sense8 و فیلم Cloud Atlas) در نقش سو-بی، ریو سونگ-ریونگ (بازیگر فیلم‌های Miracle in Cell No. 7 و Extreme Job) در نقش جو هاک-جو، کیم سانگ‌هو (بازیگر سریال The Beauty Inside و فیلم The Happy Life)، هئو جون-هو (بازیگر سریال جومونگ) و جون سوک-هو (بازیگر سریال The Good Wife) از بازیگرانی هستند که در سریال موفق و زامبی محور «پادشاهی» نقش‌آفرینی می‌کنند.

پوستر فصل دوم سریال Kingdom

کارگردانی سریال Kingdom برعهده‌ی کیم سانگ-هون است و فیلمنامه‌ی آن را کیم اون-هی براساس یک کمیک اینترنتی به نام Land of the Gods (سرزمین خدایان) به رشته‌ی تحریر درآورده است. شما می‌توانید تمام اپیزودهای فصل اول سریال «پادشاهی» را از طریق شبکه‌ی Netflix تماشا کنید و در صورت تمایل، نظراتِ خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده