نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

زمان شروع فیلمبرداری سریال Resident Evil مشخص شد

به‌تازگی اطلاعاتی از زمان و مکان شروع فیلم‌برداری سریال Resident Evil که توسط نتفلیکس در دست ساخت است، منتشر شده است.

سال گذشته بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه شبکه نت فلیکس در حال ساخت سریال Resident Evil (رزیدنت ایول) است، اما تا به امروز اطلاعات خیلی زیادی از این پروژه منتشر نشده است. وب‌سایت RedanianIntelligence که بیشتر برای پوشش اخبار تولید سریال The Witcher (ویچر) شناخته می‌شود و اخبار درستی را در طول ساخت فصل اول این سریال منتشر کرده بود، حال اطلاعاتی از سریال دیگر نتفلیکس را نیز به اشتراک گذاشته است. سریال Resident Evil قرار است در ۸ قسمت تولید شود که میانگین زمان هر قسمت قرار است ۶۰ دقیقه باشد که باتوجه‌به فرمول ساخت سریال‌های نتفلیکس نمی‌تواند خیلی عجیب و غیر منتظره باشد. همچنین مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال رزیدنت ایول قرار است از ماه ژوئن ۲۰۲۰ (خرداد یا تیر ۱۳۹۹) آغاز شود و تا ماه اکتبر ۲۰۲۰ (مهر یا آبان ۱۳۹۹) ادامه خواهد داشت.

سریال Resident Evil

علاوه‌بر زمان شروع فیلم‌برداری، اطلاعاتی از مکان‌ فیلم‌برداری سریال Resident Evil نیز منتشر شده که براساس آن، مراحل فیلم‌برداری سریال قرار است در آفریقای جنوبی انجام شود و از ماه آوریل ۲۰۲۰ (فروردین یا اردیبهشت ۱۳۹۹) مراحل پیش تولید و آماده‌سازی آن آغاز خواهد شد. اگر این اطلاعات درست باشد، تغییر بزرگی در مکان فیلم‌برداری سریال ایجاد خواهد شد و پیش از این بیشتر صحنه‌های فیلم‌های رزیدنت ایول در کانادا و مکزیک فیلم‌برداری شده بودند. اگر فیلم‌برداری دوباره در نظر گرفته نشده باشد و مراحل پس از تولید آن که حدود چند ماه طول خواهد کشید، را در نظر بگیریم، می‌توانیم باتوجه‌به الگوی پخش سریال The Witcher انتظار داشته باشیم که فصل اول سریال Resident Evil در بهار سال ۲۰۲۱ از شبکه Netflix منتشر خواهد شد.

در هر حال این اطلاعات هنوز توسط نتفلیکس رسما تایید نشده، اما طبق اطلاعاتی که سال گذشته منتشر شده بود، سریال Resident Evil قرار است مانند بازی‌های آن یک اثر ترسناک-بقا باشد و این پروژه یک پیش درآمد برای ساخت فیلم‌های جدید این مجموعه نیز خواهد بود. این سریال قرار است به کارها و عملیات تاریکی که در شرکت آمبرلا رخ می‌دهد، بپردازد و همچنین دنیای جدیدی را که توسط شیوع ویروس T آلوده شده است، به تصویر بکشد. همچنین بازی Resident Evil 3 Remake در تاریخ ۳ آوریل ۲۰۲۰ (۱۵ فروردین ۱۳۹۹) برای پی سی، پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان عرضه می‌شود. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده