نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

ابراز تمایل مری الیزابت وینستد به ساخت دنباله‌ فیلم Scott Pilgrim

مری الیزابت وینستد خواهان تولید دنباله‌ای برای فیلم Scott Pilgrim vs. the World است که وقایع آن ۱۰ سال پس از فیلم نخست اتفاق بیفتد.

مطابقِ تازه‌ترین اخبارِ سینما و تلویزیون، مری الیزابت وینستد، بازیگرِ نقش رامونا فلاورز در فیلم اسکات پیلگریم در برابر دنیا (Scott Pilgrim vs. the World) برای تولید یک دنباله از آن که ۱۰ سال پس از وقایع اولین فیلم را پوشش دهد، ابراز تمایل کرد. این بازیگر آمریکایی در نشست مطبوعاتی فیلم پرندگان شکاری (Birds of Prey) در گفت‌وگویی با کامیک‌بوک نظراتِ خود در مورد دنباله‌ی احتمالی Scott Pilgrim را به اشتراک گذاشت. وینستد که در فیلم Birds of Prey نقش هلنا برتینلی/هانترس را در کنار مارگو رابی ایفا کرده است، درباره‌ی فیلم Scott Pilgrim 2 گفت:

ببینید، من فکر می‌کنم [تولید دنباله‌ی این فیلم] خیلی جالب خواهد بود. خیلی مشتاقم که بدانم چه اتفاقی برای شخصیت‌های این فیلم در دهه‌ی سوم عمرشان به جای دهه‌ی دوم رخ می‌دهد. پس به عقیده‌ی من این بسیار جذاب است. ما همواره حین انجام کار درباره‌ی دنباله‌ی آن صحبت می‌کردیم، اما همیشه تصور بر این بود که این دنباله وقایع یک سال بعد را به تصویر بکشد. در آن زمان شخصیت‌ها چه کار می‌کنند؟ اما من فکر می‌کنم تماشای اینکه آن‌ها در ۱۰ سال بعد چه کاری انجام خواهند داد، جذابیت بیشتری داشته باشد. من می‌خواهم این کار را انجام دهم.

حتی اگر فیلم Scott Pilgrim vs. the World را یکی از بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی تمام ادوار بدانیم، این فیلم عملکرد خوبی در گیشه‌ی جهانی نداشت. فیلم Scott Pilgrim با بودجه‌ی ساخت ۶۰ میلیون دلاری تنها توانست به فروش  ۴۷.۷ میلیون دلاری در سراسر جهان دست پیدا کند. تولید دنباله‌ی این فیلم با بازیگران اصلی نیز به‌سادگی امکان‌پذیر نخواهد بود؛ زیرا نخستین فیلم شامل بازیگران برجسته‌ای نظیرِ مایکل سرا، آنا کندریک، کریس ایوانز، بری لارسون، برندان روث، آبری پلازا، الیسون پیل، جیسون شوارتزمن، جانی سیمونز بود. با اینکه Scott Pilgrim vs. the World نتوانست پول زیادی را عاید سازندگانش کند، اما به یک اثر کالت کلاسیک تبدیل شد. شما می‌توانید نقد و بررسی فیلم «اسکات پیلگریم در برابر دنیا» را از «اینجا» مطالعه کنید و نظراتِ خود درباره‌ی این خبر را با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده