// دوشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۵

سوگواری تایریس گیبسون برای کوبی برایانت و دخترش

تایریس گیبسون، ستاره سری فیلم‌های Fast and Furious، با انتشار پست‌های مختلفی در اینستاگرام به کوبی برایانت ادای احترام کرد.

کوبی برایانت، ستاره NBA، روز گذشته بر اثر سقوط هلیکوپتر در سن ۴۱ سالگی درگذشت. همچنین جیانا ماریا انره برایانت، دختر کوبی برایانت که تنها ۱۳ سال داشت هم در این سانحه هوایی به همراه پدرش بود. پس از این اتفاق، چهره‌های مطرح مختلفی با انتشار پست‌های مختلف به کوبی برایانت ادای احترام کردند و تسلیت گفتند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تایریس گیبسون، ستاره فیلم‌های Fast and Furious، با انتشار تصاویر مختلف در صفحه اینستاگرام خود از هواداران خواسته است تا برای خانواده کوبی برایانت دعا کنند. وی دراین‌باره می‌گوید:

نمی‌دانم با این اتفاق چه کار کنم و از خدا می‌خواهم که به این اتفاقات پایان دهد. از تمامی هواداران می‌خواهم که برای همسر و خانواده کوبی برایانت دعا کنید. همچنین برای خانواده سایر اشخاصی که در این سانحه فوت کرده‌اند هم دعا کنید. 

تایریس گیبسون

همچنین وی در پست دیگری از شباهت‌های خود به کوبی برایانت گفته است. تایریس هم در سال ۱۹۷۸ به دنیا آمده است و پدر چهار دختر است. همچنین او در ادامه به فوت پال واکر در سال ۲۰۱۳ و جان سینگلتون، کارگردان سابق Fast and Furious، به‌خاطر سکته مغزی اشاره کرده است. وی دراین‌باره می‌گوید:

همه‌ی این اتفاق‌ها، پال واکر در سن ۴۰ سالگی و جان سینگلتون در سن ۵۱ سالگی در فاصله ۶ دقیقه‌ای از خانه من رخ داده‌اند و هرکدام تاثیر متفاوتی داشته است. 

همچنین وی در یکی دیگر از پست‌های اینستاگرامی خود افزوده است:

ونسا برایانت و بچه‌های کوبی، آرزو می‌کنم که قلب شما آرامش پیدا کند و بتوانید تسکین پیدا کنید و در آینده بتوانید آسایش خود را در این اتفاق تلخ به‌دست آورید.

در ادامه می‌توانید ویدیویی بسیار کوتاه و معروف از کوبی برایانت و جیانا را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در مورد فوت کوبی برایانت در میان بگذارید. این ویدیو مربوط‌به چند هفته قبل می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

کوبی برایانت

کوبی برایانت

کوبی برایانت


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده