نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۵

سونی در حال ساخت ریبوت فیلم Anaconda است

شرکت سونی پیکچرز در حال همکاری با نویسنده فیلم Snow White and the Huntsman برای ساخت ریبوت فیلم Anaconda است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت سونی پیکچرز به‌دنبال احیای یک مجموعه قدیمی دیگر خود است. سونی و کلمبیا پیکچرز در حال تولید ریبوتی برای فیلم Anaconda (آناکوندا) هستند و به‌همین منظور ایوان داوتری، نویسنده فیلمنامه آثاری چون فیلم Snow White and the Huntsman (سفیدبرفی و شکارچی)، فیلم Divergent (سنت‌شکن)، فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles (لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان جهش‌یافته) و فیلم Tomb Raider (توم ریدر)، را برای نوشتن فیلمنامه نسخه امروزی این فیلم استخدام کرده‌اند. در حال حاضر حضور هیچ تهیه‌کننده‌ای در این فیلم تایید نشده است. فیلم Anaconda یک فیلم ترسناک هیجان انگیز بود که در سال ۱۹۹۷ به‌کارگردانی لوئیس لیوزا و با بازی بازیگرانی چون جنیفر لوپز، اوون ویلسون، جان ویت و آیس کیوب، به‌روی پرده‌های سینما رفت.

ایوان داوتری

فیلم آناکوندا داستان یک مستندساز جنجالی را دنبال می‌کند که ماموریتی برای ساخت یک مستند در آمازون از یک قبیله سرخ پوستی به او داده می‌شود. در ادامه آن‌ها به محل اختفای یک مار غول‌پیکر می‌روند که یک انسان را درسته قورت می‌دهد. همچنین فیلم Anaconda نامزد دریافت ۱۱ جایزه تمشک طلایی نیز شده بود، اما در نهایت نتوانست جایزه‌ای از این مراسم دریافت کند. منابع نزدیک می‌گویند که داوتری قرار نیست فیلمنامه یک بازسازی یا دنباله را برای فیلم جدید آناکوندا بنویسد، اما او قرار است یک نگاه جدید از این مجموعه ترسناک را ارائه دهد. در حالی که جزئیات زیادی از این پروژه منتشر نشده، اما ظاهرا استودیو امیدوار هستند تا از رویکرد فیلم The Meg (مگ) در ساخت فیلم Anaconda استفاده شود.

فیلم The Meg با بازی جیسون استاتهام در سال ۲۰۱۸ اکران شد که در این فیلم گروهی از دانشمندان یک ایستگاه تحقیقاتی دریایی در حال تحقیق روی موجودات ماقبل تاریخ بودند که در ادامه با یک کوسه غول پیکر مواجه می‌شوند. این کوسه از نژاد مگالودون که منقرض شده، بود و فیلم مگ در نهایت بیش از ۵۳۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد. استودیو در نظر دارد تا همه‌چیز را در فیلم آناکوندا ساده بگیرد و به‌همین منظور یک فیلمنامه‌نویس ارزان برای ساخت یک فیلم B-Movie با بودجه و محدوده مشخص، را استخدام کرده است. پس از فیلم Anaconda، چهار قسمت دیگر از این فیلم نیز تولید و طی سال‌های ۲۰۰۴، ۲۰۰۸، ۲۰۰۹ و ۲۰۱۵ منتشر شده‌اند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده