نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

تصاویری از انیمیشن کوتاه The Last of Us منتشر شد

استودیوی Oddfellows تصاویری از انیمیشن لغوشده‌ی The Last of Us را منتشر کرد.

مطابقِ تازه‌ترین اخبارِ سینما و تلویزیون، تصاویری از انیمیشن لغوشده‌ی The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) که توسط استودیوی انیمیشن‌سازی Oddfellows بارگذاری شد، در دسترس قرار گرفته است. بنابر اعلام Nerd4.life و گیمزرادار، این تصاویر به‌عنوانِ نمونه کار در وب‌سایت Oddfellows قرار گرفته بود. این استودیو با همکاری سونی مشغولِ تولید انیمیشنی بوده است تا مانند یک «پل ارتباطی قوی» بین بازی The Last of Us Part II و نسخه‌ی اول عمل کند. این انیمیشن کوتاه قرار بود مروری بر وقایع گذشته داشته باشد و به طرفداران تازه و قدیمی این امکان را بدهد که از داستان مطلع شوند. در بخش توضیحات این وب‌سایت گفته شده است:

به‌منظور آماده‌شدنِ بازیکنان برای بازی The Last of Us Part II، از ما خواسته شد که یک انیمیشن کوتاهِ جالب بسازیم که کاراکترهای اصلی داستان یعنی جوئل و الی را درحالی‌که سرگذشت هیجان‌انگیزشان در بازی The Last of Us را بازگو می‌کنند، به تصویر بکشد.

استودیوی Oddfellows از انیمه‌ی The Animatrix و انیمه‌ی پیش‌درآمد Blade Runner 2049 به‌عنوانِ منابع الهام یاد می‌کند و از طراحی هنری بسیار متفاوت انیمیشن کوتاه The Last of Us نسبت به بازی ویدیویی آن می‌گوید. این وب‌سایت در بخش پایانی توضیحاتش آورده است:

پیشنهاد ما این بود که هر یک از فصل‌های بازی را با طراحی‌های بصری منحصربه‌فرد به شکل دیگری به نمایش درآوریم. استفاده از روش‌های خارق‌العاده‌ی روایت داستان به ما این امکان را می‌دهد که پیوسته بین زمان گذشته و حال حرکت کنیم. سونی نهایتاً تصمیم گرفت که این پروژه ادامه پیدا نکند.

این نمونه کارها سریعاً از وب‌سایت Oddfellows پاک شد و درحال‌حاضر نمی‌توان با جستجوی معمولی آن‌ها را مشاهده کرد، اما جای نگرانی نیست؛ زیرا به‌لطفِ Google Cache همچنان می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت. سبک هنری این انیمیشن قطعاً جالب توجه است و اگر داستان جوئل و الی به این روش به تصویر کشیده می‌شد، خیلی عالی بود. هنوز معلوم نیست که آیا سونی رویکرد دیگری را برای بازگو کردن داستان The Last of Us به‌منظور آمادگی بازیکنان برای نسخه‌ی دوم اتخاذ کرده یا به‌کلی این ایده را کنار گذاشته است. بازی The Last of Us Part II در تاریخ ۹ خرداد ۱۳۹۹ (۲۹ مِه ۲۰۲۰) برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تصاویر انیمیشن The Last of Us را در انتهای مطلب مشاهده کنید و نظراتِ خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

The Last of Us Animated Movie


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده