نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۲

هزینه و زمان شروع به کار سرویس استریم Peacock اعلام شد

NBCUniversal به‌تازگی اطلاعات تکمیلی از سرویس استریم Peacock از جمله هزینه اشتراک و زمان شروع به کار را منتشر کرده است.

ماه شهریور امسال بود که شرکت NBCUniversal اعلام کرد که سرویس استریم این شرکت قرار است Peacock نام داشته باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این سرویس استریم جدید منتشر شده است. استیو برک، مدیر عامل شرکت NBCUniversal تایید کرد که Peacock دارای سه سطح خواهد بود که یک سطح آن برای همه رایگان است. سرویس استریم Peacock از تاریخ ۱۵ آوریل ۲۰۲۰ (۲۷ فروردین ۱۳۹۹) آغاز به کار خواهد کرد که این پلتفرم قرار است تمامی شبکه‌های ملی در زمان برگزاری مسابقات المپیک تابستانی توکیو در سال ۲۰۲۰، را پوشش دهد. این سرویس استریم در ابتدا در اختیار کاربران Xfinity و Cox در ماه فروردین قرار خواهد گرفت و در ادامه در ماه جولای ۲۰۲۰ (تیر یا مرداد ۱۳۹۹) به‌صورت عمومی در دسترس قرار می‌گیرد. 

این سرویس استریم در حال حاضر تنها قرار است در آمریکا در دسترس قرار بگیرد و در آینده در سطح بین المللی نیز در دسترس دیگران قرار خواهد گرفت. سرویس استریم Peacock قرار است از فیلم‌ها، سریال‌ها، شبکه‌های خبری و ورزشی از استودیوهای فیلمسازی و شبکه‌های تلویزیونی مختلف پشتیبانی کند که بی‌شباهت به سیستم کاری سرویس استریم هولو (Hulu) نیست. همچنین این سرویس استریم دارای برنامه‌های اورجینال نیز خواهد بود. طبق اطلاعات منتشر شده از انواع اشتراک و هزینه‌های سرویس استریم Peacock:

  • اشتراک سطح اول: مجانی با ۷۵۰۰ ساعت برنامه که شامل پخش تبلیغ تلویزیونی در طول برنامه نیز خواهد شد. این برنامه‌ها شامل سریال‌های تلویزیونی جدید و قدیمی، فیلم‌ها، اخبار، برنامه‌های ورزشی، شبکه‌های اسپانیایی زبان، شبکه‌های استریم و غیره خواهد بود.
  • اشتراک سطح دوم: هزینه اشتراک ماهیانه ۵ دلار با بیش از ۱۵ هزار ساعت برنامه که شامل پخش تبلیغ تلویزیونی در طول برنامه نیز خواهد شد. علاوه‌بر تمامی ویژگی‌های سطح اول، سطح دوم دارای برنامه‌های اورجینال و همچنین قابلیت پخش فیلم و سریال با کیفیت 4K/UHD و غیره است.
  • اشتراک سطح سوم: هزینه اشتراک ماهیانه ۱۰ دلار که شامل تمامی ویژگی‌های دو سطح اول است، اما با این تفاوت که خبری از پخش تبلیغ تلویزیونی نخواهد بود.

Peacock

همچنین تاکید کنم که سطح اول دارای برنامه‌های اورجینال نخواهد بود و این موضوع تنها برای اشتراک‌های پولی آن است. علاوه‌بر این، مدت زمان پخش تبلیغ در اشتراک پولی سرویس استریم Peacock به ازای هر ساعت پخش برنامه، حدود ۵ دقیقه خواهد بود که در مقایسه با شبکه‌های تلویزیونی کابلی عادی که تقریبا به ازای هر ساعت حدود ۱۶ دقیقه تبلیغ تلویزیونی پخش می‌کنند، این مدت زمان بسیار کمتر است. همچنین با خرید اشتراک ماهیانه باندل مجانی Xfinity Flex ،Xfinity و Cox در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. همچنین این سرویس استریم قرار است دارای محتواهای اختصاصی از شبکه NBC، شبکه USA، استودیوی انیمیشن‌سازی دریم ورکس، یونیورسال پیکچرز و فوکس پیکچرز نیز باشد.

ریبوت سریال Battlestar Galactica (بتل‌استار گالکتیکا) که توسط سم اسماعیل ساخته خواهد شد، نسخه احیا شده سریال Saved by the Bell و سریال Punky Brewster، فیلم Psych 2: Lassie Come Home، برنامه The Amber Ruffin Show، سریال Angelyne (انجلین)، سریال A.P. Bio، سریال Armas de Mujer، سریال Brave New World، سریال Dr. Death (دکتر دث)، سریال One of Us Is Lying، سریال Rutherford Falls، برنامه Straight Talk و برنامه Who Wrote That از جمله محتواهای اورجینال سرویس استریم Peacock هستند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده