نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۰

تاریخ شروع پخش سریال Snowpiercer اعلام شد

سرانجام پس از مدت‌ها انتظار، تاریخ شروع پخش سریال Snowpiercer شبکه TNT به‌صورت رسمی اعلام شد.

شبکه TNT که دوباره وظیفه پخش سریال Snowpiercer (برف شکن) را بر عهده گرفته است، به‌صورت رسمی تاریخ شروع پخش این سریال اسپین‌آف را تایید و اعلام کرده که در فصل بهار باید منتظر پخش این سریال باشیم. سریال «برف شکن» اقتباسی از رمان گرافیکی فرانسوی با عنوان Le Transperceneige است که در سال ۲۰۱۴، فیلم Snowpiercer به‌کارگردانی بونگ جون-هو، روی پرده‌ٔ سینما رفت. کریس ایوانز، سونگ کانگ-هو، تیلدا سوئینتن، جیمی بل، اکتاویا اسپنسر، ایون برمنر، گو آ-سانگ، جان هرت، اد هریس، عدنان هاسکوویچ و استیو پارک، از جمله بازیگرانی بودند که در فیلم Snowpiercer حضور داشتند و به‌ایفای نقش پرداختند. فیلم «برف شکن» که با بودجه‌ای معادل ۴۰ میلیون دلار تولید و اکران شده بود، توانست حدود ۸۶.۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. علاوه‌بر این، این فیلم با واکنش بسیار مثبت منتقدان روبه‌رو شد و بسیاری از منتقدان این فیلم را تحسین کردند. بونگ جون-هو به‌عنوان تهیه‌کننده در اقتباس تلویزیونی این پروژه نیز حضور دارد که وظیفه ساخت این سریال با جاش فریدمن و گریم منسون است.

اسکات دریکسون، کارگردان فیلم Doctor Strange (دکتر استرنج) و فیلم Sinister (شوم)، به‌همراه جیمز هاوس وظیفه کارگردانی قسمت آزمایشی این سریال را بر عهده داشتند. طبق اعلان رسمی شبکه TNT، پخش فصل اول سریال Snowpiercer در تاریخ ۳۱ می ۲۰۲۰ (۱۱ خرداد ۱۳۹۹) آغاز خواهد شد. آنالیس باسو، جنیفر کانلی، آلیسون رایت، لنا هال، دیوید دیگز، نیکی گارسیا، ساشا فروولا، بنجامین هی، هیرو کاناگاوا، کتی مک‌‌گینس، سم اتو، سوزان پارک، رایان رابینز، میکی سامنر، روبرتو اربینا، ایو گلدبرگ و جاناتان والکر، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال «برف شکن» حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند؛ فصل اول این سریال در ۱۰ قسمت تولید شده است.

گفتنی است اردیبهشت ماه امسال بود که سریال Snowpiercer رسماً برای فصل دوم تمدید شد و همچنین چندی پیش در خبری اعلام شد شان بین، بازیگر فیلم The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) و سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، به‌جمع بازیگران فصل دوم این سریال پساآخرالزمانی اضافه شده است. در حال حاضر اطلاعاتی از نقش شان بین در فصل دوم سریال Snowpiercer در دسترس نیست، اما مراحل فیلمبرداری و تولید فصل دوم این سریال در جریان است.


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده