نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۲

سریال House of the Dragon احتمالا در سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد

کیسی بلویز، رئیس برنامه‌های شبکه HBO در مصاحبه جدید خود اطلاعات جدیدی از زمان انتشار سریال House of the Dragon را به اشتراک گذاشته است.

ماه آبان امسال بود که شبکه HBO پس از اینکه اولین نسخه پیش درآمد سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) را لغو کرد، ساخت سریال پیش درآمد دیگری از دنیای وستروس را تایید و اعلام کرد. این سریال قرار است House of the Dragon (خاندان اژدها) نام داشته باشد که براساس از داستانی در کتاب Fire & Blood (آتش و خون) در دست ساخت است که سفارش یک فصل کامل از آن داده شده و فصل اول سریال پیش درآمد جدید بازی تاج و تخت قرار است در ۱۰ قسمت تولید و منتشر شود. اتفاقات این سریال قرار است ۳۰۰ سال پیش از حوادث سریال اصلی رخ دهد و تمرکز آن روی شروع و پایان خاندان تارگرین خواهد بود که درواقع قرار است شاهد نمایش داستان A Dance with Dragon (رقص اژدهایان) که جنگ داخلی خاندان تارگرین بود باشیم. 

Game of Thrones

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از زمان انتشار سریال House of the Dragon منتشر شده است. کیسی بلویز، رئیس برنامه‌های شبکه HBO در مصاحبه با ورایتی گفت که بهترین حدس او این است که سریال پیش درآمد Game of Thrones که براساس خاندان تارگرین در دست ساخت است، در سال ۲۰۲۲ از شبکه HBO منتشر شود. این زمانبندی خیلی دور از انتظارات نبود. در حال حاضر مدت زمان بسیار کمی از تایید ساخت سریال House of the Dragon می‌گذرد و اکنون اتاق نویسندگان سریال در حال تشکیل شدن است و همچنین سریال برای مراحل پیش از تولید آماده می‌شود. بلویز اعتقاد دارد که زمان تخمین زده شده که حدود ۲ سال است، زمان خوبی برای تیم تولید سریال است تا فیلمنامه‌های قسمت‌های آن را بنویسند و همچنین فیلمبرداری آن انجام شود.

جرج آر آر مارتین، خالق دنیای وستروس و رایان کندال، نویسنده شورانر سریال Colony (کلونی)، وظیفه خلق سریال House of the Dragon را بر عهده دارند. کندال وظیفه نوشتن فیلمنامه تمامی قسمت‌های سریال را بر عهده خواهد داشت و همچنین به‌عنوان شورانر نیز در این سریال حضور دارد. میگوئل ساپوچنیک، کارگردان ۶ قسمت از سریال Game of Thrones از جمله قسمت Hardhome، قسمت Battle of the Bastards و قسمت Winds of Winter، نیز وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت و چند قسمت دیگر را بر عهده گرفته و همچنین به‌عنوان شورانر قرار است به کندال نیز برای ساخت این سریال کمک کند.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده