نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۲

تاریخ انتشار بلوری فیلم A Beautiful Day in the Neighborhood مشخص شد

شرکت سونی پیکچرز تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم A Beautiful Day in the Neighborhood با بازی تام هنکس را تایید و اعلام کرده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم A Beautiful Day in the Neighborhood (روزی زیبا در محله) تایید و اعلام شده است. بخش محصولات خانگی شرکت سونی پیکچرز اعلام کرد که در ابتدا در ابتدا نسخه دیجیتالی این فیلم در تاریخ ۴ فوریه ۲۰۲۰ (۱۵ بهمن امسال) منتشر خواهد شد و در ادامه شاهد انتشار نسخه خانگی این فیلم که شامل نسخه بلوری و DVD می‌شود، در تاریخ ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) خواهیم بود. در حال حاضر جزئیاتی از محتوای اضافه فیلم A Beautiful Day in the Neighborhood در دسترس نیست و قابل انتظار است که در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری از آن منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید تصویر روی جلد نسخه خانگی این فیلم را مشاهده کنید:

فیلم A Beautiful Day in the Neighborhood

فیلم A Beautiful Day in the Neighborhood براساس یک داستان واقعی از دوستی بین فرد راجرز و تام جوناد است. فرد مکفیلی راجرز ملقب به آقای راجرز، مجری مشهور برنامه Mister Rogers' Neighborhood (محله آقای راجرز) است و تام جوناد نیز یکی از روزنامه‌نگاران معروف بوده که این دو رابطه دوستی نزدیکی با یکدیگر داشتند. داستان فیلم در مورد دورانی است که از تام جوناد خواسته می‌شود تا مقاله‌ای را در مورد زندگی فرد راجرز بنویسد. با اینکه او در ابتدا علاقه‌ای به این کار نداشت، اما پس از مدتی به شخصیت فرد راجرز علاقه‌مند می‌شود و در ادامه اعتراف می‌کند که شخصیت خودش نیز دستخوش تغییراتی شده است. وظیفه کارگردانی این فیلم بر عهده ماریل هلر، کارگردان فیلم Can You Ever Forgive Me (هرگز می‌توانی مرا ببخشی؟)، بوده است. 

تام هنکس، متیو ریس، سوزان کلیچی واتسون، کریس کوپر، انریکو کولانتونی، ماریان پلانکت، تامی بلانچارد، وندی مکه‌نا، سکینه جعفری، کارمن کوزاک، نوآ هارپستر و مدی کرنمن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم A Beautiful Day in the Neighborhood حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. تام هنکس برای بازی در این فیلم نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب و جایزه اسکار شده است. این فیلم تاکنون نزدیک به ۶۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است.


منبع PostGazette
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده