نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

فصل سوم سریال Atlanta در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد

جان لندگراف، مدیر اجرایی شبکه FX اعلام کرد فصل سوم و چهارم سریال Atlanta برای پخش در سال ۲۰۲۱ میلادی برنامه‌ریزی شده‌اند.

جان لندگراف، مدیر اجرایی شبکه FX، در حاشیه برگزاری مراسم انجمن منتقدان آثار تلویزیون (TCA)، به‌صورت رسمی اعلام کرد که دو فصل بعدی سریال کمدی درام Atlanta (آتلانتا) در سال ۲۰۲۱ روی آنتن شبکه FX خواهند رفت. طبق گفتهٔ لندگراف، فصل سوم و چهارم که باید آن را بخش اول و دوم داستانی جدید خواند، کاملاً متفاوت از دو فصل ابتدایی خواهند بود؛ وی افزود بخش اول که همان فصل سوم می‌شود در ۱۰ قسمت تولید خواهد شد و برای پخش در ماه ژانویه سال ۲۰۲۱ (دی یا بهمن ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است و بخش دوم که همان فصل چهارم سریال است و شامل ۸ قسمت می‌شود، تا پاییز سال ۲۰۲۱ از شبکه FX پخش خواهد شد و با این اوصاف طرفداران این مجموعهٔ محبوب باید حداقل یک سالی برای تماشای فصل بعدی منتظر بمانند.

FX

مرداد ماه امسال بود که شبکه FX، به‌صورت رسمی خبر از تمدید سریال کمدی درام «آتلانتا» برای فصل چهارم داد؛ مسئولین این شبکه در حاشیه برگزاری کنفرانس مطبوعاتی انجمن منتقدان تلویزیونی، این خبر را به‌صورت رسمی تأیید و اعلام کردند. پیش‌تر هم شبکه FX از تمدید سریال «آتلانتا» برای فصل سوم خبر داده بود و به‌احتمال فراوان برایان تایری هنری در فصل سوم سریال «آتلانتا» که در آن زمان اعلام شده بود در ۱۰ قسمت تولید می‌شود و حال این موضوع به‌صورت رسمی تأیید شده است، نیز حضور خواهد داشت. طبق صحبت‌های پیشین مسئولان شبکه FX، قرار نبود شاهد فاصله ۱.۵ ساله بین فصل اول و دوم این سریال باشیم و تصمیم گرفته شده بود که فصل سوم سریال زودتر از آنچه که انتظارش می‌رود تولید شود که البته این اتفاق نیفتاد.

سریال Atlanta داستان دو عموزاده را روایت می‌کند که تلاش می‌کنند تا جای پای خود را در بین رپرهای معروف آتلانتا باز کنند تا شاید بتوانند سطح زندگی خود و خانواده‌هایشان را افزایش دهند و بهبود ببخشند. دونالد گلاور، برایان تایری هنری، کیت استنفیلد و زازی بیتز، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Atlanta حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه بر بازی، گلاور به‌عنوان شورانر، تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان نیز در سریال «آتلانتا» حضور دارد. همچنین این سریال جوایز مختلفی را نیز از جوایز گلدن گلوب و اِمی دریافت کرده است. پس از اینکه شرکت والت دیزنی بخش سینما و تلویزیون شرکت فاکس قرن بیستم را خریداری کرد، شبکه FX از توافق جامع و چندجانبه با شبکه هولو (Hulu) خبر داد که براساس آن، چندین سریال که توسط این شبکه تولید شده، قرار است از سرویس استریم هولو منتشر شوند.

پخش سریال Devs (سازندگان) با انتشار دو قسمت اول از تاریخ ۵ مارس (۱۵ اسفند) و پخش سریال Mrs. America (خانم آمریکا) که در ۹ قسمت تولید شده، با پخش انتشار سه قسمت اول از تاریخ ۱۵ آوریل ۲۰۲۰ (۲۷ فروردین ۱۳۹۹) از شبکه Hulu آغاز خواهند شد. سریال A Teacher (یک معلم) و سریال The Old Man (پیرمرد)، از جمله این سریال‌هایی هستند که تحت برنامه FX on Hulu منتشر خواهند شد. پخش فصل چهارم سریال Fargo (فارگو) با انتشار دو قسمت اول از تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۲۰ (۳۱ فروردین ۱۳۹۹)  و فصل دوم سریال What We Do In The Shadows (آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم) که در ۱۰ قسمت تولید شده، با انتشار دو قسمت اول در تاریخ ۱۵ آوریل ۲۰۲۰ (۲۷ فروردین ۱۳۹۸) از شبکه FX آغاز می‌شود و پخش فصل یازدهم سریال Archer (آرچر) که در ۸ قسمت تولید شده، با انتشار دو قسمت اول از تاریخ ۶ می ۲۰۲۰ (۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹) از شبکه FXX آغاز خواهد شد. 


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده