نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۲

مراحل فیلمبرداری فیلم Snake Eyes آغاز شد

مراحل فیلمبرداری اولین فیلم فرعی مجموعه G.I. Joe با عنوان Snake Eyes (اسنیک آیز)، در کشور ژاپن آغاز شد.

شرکت پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) به‌صورت رسمی از آغاز مراحل فیلمبرداری اولین فیلم فرعی مجموعه G.I. Joe با عنوان Snake Eyes (اسنیک آیز)، در کشور ژاپن خبر داد. همچنین اولین تصویر از پشت صحنه این فیلم با حضور بازیگران و عوامل سازنده منتشر شد که این تصویر را در پایین مشاهده می‌کنید:

Snake Eyes

شرکت پارامونت پیکچرز و هاسبرو استودیوز (Hasbro Studios) همکاری مشترکی در ساخت این فیلم خواهند داشت. شخصیت Snake Eyes یکی از اکشن فیگورهای اصلی مجموعه G.I. Joe است که برای اولین‌ مرتبه در مجموعه اسباب‌بازی‌های G.I. Joe: A Real American Hero که در سال ۱۹۸۲ توسط هاسبرو عرضه شد، معرفی شد. پیش از این در فیلم G.I. Joe: The Rise of Cobra محصول سال ۲۰۰۹ و فیلم G.I. Joe: Retaliation (جی. آی. جو: تلافی) محصول سال ۲۰۱۳، شاهد حضور شخصیت اسنیک آیز بودیم که ری پارک نقش این شخصیت را در این دو فیلم بازی کرده بود.

اسنیک آیز یک کماندو نینجا است که لباسی کاملاً سیاه بر تن دارد و حرف نمی‌زند. او بیشتر در گروه‌های ضدتروریستی فعالیت می‌کند و یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های مجموعه GI Joe است. او همچنین رابطهٔ خاصی با شخصیت اسکارلت نیز دارد و در برخی از مأموریت‌ها با حیوان خانگی اسکارلت که یک گرگ به‌نام تیمبر است، به‌مأموریت نیز می‌رود. شخصیت استورم شدو برادر خونی اسنیک آیز است. ایوان اسپیلیوتوپولوس وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. اسپیلیوتوپولوس بیشتر برای نوشتن فیلمنامه فیلم Beauty and the Beast (دیو و دلبر) و فیلم The Huntsman: Winter's War (شکارچی: جنگ زمستان) شناخته شده است و چندی پیش وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Bright 2 (درخشان ۲) را نیز بر عهده گرفت.

چند ماه پیش اعلام شد روبرت شونتکه، کارگردان دو قسمت از مجموعه فیلم Divergent (سنت‌شکن) در حال انجام مذاکرات نهایی با پارامونت پیکچرز برای قبول و عهده گرفتن کارگردانی فیلم Snake Eyes است و احتمالاً همین کارگردان پروژه را در دست دارد. شونتکه بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون Red (رد)، فیلم R.I.P.D (آر.آی.پی.دی)، فیلم The Divergent Series: Allegiant (مجموعه سنت‌شکن: هم‌پیمان) و فیلم The Divergent Series: Insurgent (مجموعه سنت‌شکن: شورشی) شناخته می‌شود. هنری گلدینگ در نقش اسنیک آیز، اندرو کوجی در نقش استورم شدو، ایکو اویس در نقش هارد مستر، اورسولا کوربیرو در نقش بارونس، هاروکا آبه، سامارا ویوینگ و تاکه‌هیرو هیرا، بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Snake Eye تأیید و اعلام شده است. 

پیش از این قرار بود فیلم Snake Eyes در تاریخ ۲۷ مارس ۲۰۲۰ (۸ فروردین ۱۳۹۹) اکران شود که این تاریخ تغییر کرد و با تأخیری تقریباً ۶ ماهه، این فیلم در تاریخ ۱۶ اکتبر ۲۰۲۰ (۲۵ مهر ۱۳۹۹) روی پردهٔ سینما خواهد رفت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده