// دوشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۳۶

جایزه بهترین بازیگر زن نقش اصلی در فیلم درام گلدن گلوب 2020؛ رنی زلوگر برای فیلم Judy

برگزاری گلدن گلوب 2020 با میزبانی ریکی جرویز بالاخره مشخص کرد که پیروز رقابت اسکارلت جوهانسون، سیرشا رونان، شارلیز ترون، سینتیا اریوو و رنی زلوگر کدام بازیگر است.

رنی زلوگر امسال در فیلم Judy عملکردی قابل‌توجه داشت و سینتیا اریوو هم با نقش‌آفرینی دقیق خود در Harriet منتقدهای بسیاری را به تحسین واداشت. درکنار آن‌ها طی سال ۲۰۱۹ میلادی شارلیز ترون را داشتیم که در نقش یک کاراکتر بیرون کشیده‌شده از دنیای واقعی غرق شد و سیرشا رونان را دیدیم که یک بار دیگر در دنبال کردن چشم‌انداز گرتا گرویگ، کارگردان فیلم‌های Lady Bird و Little Women برای ساخت و پرداخت یک شخصیت لایق توجه موفق بود. البته که برای پربارتر شدن فهرست نامزدها و سخت‌تر شدن این رقابت، سال گذشته‌ی میلادی باید با اجرای بسیار پرجزئیات و گاهی میخکوب‌کننده‌ی اسکارلت جوهانسون در فیلم جدید نوآ بامباک نیز کنار می‌آمد.

در پایان اما چند دقیقه‌ی قبل و طی مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۰ این رنی زلوگر بود که به خاطر اجرای ستایش‌شده‌ای که طی دقایق فیلم Judy تقدیم بینندگان کرد، توسط انجمن مطبوعات خارجی هالیوود لقب بهترین بازیگر زن نقش اول سال در فیلم درام را کسب کرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده