// دوشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۲۶

جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در فیلم درام گلدن گلوب 2020؛ واکین فینیکس برای فیلم Joker

گلدن گلوب 2020 هم‌اکنون در حال برگزاری است و بالاخره مشخص شد که بین کریستین بیل، آنتونیو باندراس، واکین فینیکس، جاناتان پرایس و آدام درایور چه شخصی توانست جایزه‌ی بهترین بازیگر نقش اول مرد سال را ببرد.

امسال چه در بخش بازیگر برتر نقش مکمل و چه بازیگر برتر نقش اصلی بین نقش‌آفرین‌های مرد رقابت سختی به پا شده است. تازه گلدن گلوب 2020 به این خاطر که فیلم Uncut Gems با بازی آدام سندلر را در تقویم پذیرش خود نداشت و از طرفی برخلاف اسکار این جوایز را در بخش فیلم‌های کمدی و درام تقسیم می‌کند، اندکی جنگ عظیم حاضر در این بخش برای دریافت جایزه را کوچک‌تر کرد. اما باز هم از آن‌جایی که فیلم Ford v Ferrari به کارگردانی جیمز منگولد، فیلم Pain and Glory، فیلم Marriage Story، فیلم Joker و فیلم The Two Popes همگی جزو شانس‌های فصل جوایز محسوب می‌شوند و به نوبه‌ی خود نام‌های بزرگی را هم نامزد دریافت جایزه‌ی بهترین بازیگر نقش اول مرد در فیلم درام کرده‌اند، باز هم مشخص نبود که چه کسی در آخر مقابل همگان می‌ایستد و تندیس گلدن گلوب 2020 را در دست می‌گیرد.

بااین‌حال در پایان همان‌گونه که برخی رسانه‌ها پیش‌بینی کرده بودند، واکین فینیکس برای بازی زیبای خود در فیلم Joker توانست یکی از برندگان بزرگ مراسم امسال باشد. بازیگری که مشخصا آن‌قدر عملکرد خوبی داشت که انجمن مطبوعات خارجی هالیوود را راضی به بخشیدن این جایزه به خود کند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده