نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۸

جوکر در فیلم Birds of Prey حضور ندارد

مارگو رابی، بازیگر نقش هارلی کویین، تایید کرد که جرد لتو، بازیگر نقش جوکر، در در فیلم Birds of Prey حضور ندارد.

برای طرفداران شخصیتِ جوکری که جرد لتو ایفاگر نقش آن در دنیای سینمایی دی‌سی بود، خبری ناراحت‌کننده منتشر شده مبنی براینکه این شخصیت در فیلم Birds of Prey and The Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn (پرندگان شکاری و رهایی رؤیایی یک هارلی کویین) حضور نخواهد داشت. برخلاف آنچه در خلاصه داستان این فیلم آمده بود مبنی براینکه بخشی از داستان پیرامون ماجرای جدایی هارلی کویین از جوکر خواهد بود، اما جرد لتو حتی به‌صورت افتخاری نیز در این فیلم حضور ندارد و طرفداران شاهد هیچ صحنهٔ کوتاه و غافلگیرکننده‌ای از وی نخواهند بود.

Jared Leto The Joker

مارگو رابی، بازیگر فیلم Birds of Prey، بعد از فاش کردن این موضوع به‌تمجید از نقش‌آفرینی فوق‌العاده واکین فینیکس در فیلم Joker پرداخت و البته گفت که فیلم Birds of Prey قرار نیست سبک‌وسیاق فیلم جوکر را داشته باشد. رابی توضیح داد:

احساس می‌کنم فیلم «جوکر»، فیلمی هوشمندانه با توازنی بسیار خوب بود؛ فیلم ما متفاوت است، هیجانی و پرشورتر از حالت معمول است. اما در نهایت باید بگویم که فیلمی واقعاً سرگرم‌کننده است و گروهی از زنان دردسرآفرین و سرکش در آن دورهم جمع شده‌اند؛ سفری است برای خود! سفری دیوانه‌وار!

چندی پیش سرانجام انجمن سینمایی آمریکا (MPAA) به‌صورت رسمی اعلام کرد فیلم Birds of Prey با درجهٔ سنی بزرگسال روی پردهٔ سینما خواهد رفت و می‌شد از همان ابتدای معرفی این پروژه نیز حدس زد که در نهایت با فیلمی با محتوای بزرگسالانه طرف خواهیم بود. انجمن سینمایی آمریکا دلیل قرار دادن این فیلم را در ردهٔ فیلم‌های با محتوای بزرگسالانه اینگونه بیان کرد که موارد بسیاری از جمله خشونت بالا باعث شد تا فیلم رتبه‌بندی سنی R را دریافت کند. در طول سال‌های اخیر فیلم‌های با درجه سنی بزرگسال با استقبال بسیار خوبی در گیشه مواجه شده‌اند. موفقیت فیلم Joker نیز اعتماد به‌نفس لازم را به وارنری‌ها داده است و باید دید در نهایت استقبال تماشاچیان از فیلم Birds of Prey در گیشه چگونه خواهد بود.

فیلم Birds of Prey

در فیلم Birds of Prey که توسط شرکت برادران وارنر با اقتباس از برخی از شخصیت‌های دنیای DC ساخته شده، بازیگرانی چون مارگو رابی، مری الیزابت وینستد، جرنی اسمالت-بل، رزی پرز، ایوان مک گرگور، الا جی بسکو، کریس مسینا، استیون ویلیامز، فرانسوا چاو، مت ویلیگ، درک ویلسون، الی وانگ، دانا لی و تالون رید حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. پس از فیلم Suicide Squad (جوخهٔ انتحار)، مارگو رابی برای دومین‌بار نقش هارلی کویین را بازی کرده است. کاتی یان وظیفه کارگردانی و کریستینا هادسون، نویسنده فیلم Bumblebee (بامبل‌بی)، وظیفه نگارش فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Birds of Prey برای اکران در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ (۱۸ بهمن ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. همچنین قرار است شاهد بازگشت هارلی کویین با بازی مارگو رابی، در فیلم The Suicide Squad به‌کارگردانی جیمز گان نیز باشیم که این فیلم قرار است در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) اکران شود. همچنین در سال ۲۰۲۰ شاهد اکران فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌ انگیز ۱۹۸۴)، دیگر فیلم دنیای DC در تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۲۰ (۱۶ خرداد ۱۳۹۹) خواهیم بود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده