نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

سریال Killing Eve برای فصل چهارم تمدید شد

شبکه BBC America چند ماه مانده به‌پخش فصل سوم سریال Killing Eve، به‌صورت رسمی خبر از ساخت فصل چهارم این سریال موفق داد.

شبکه BBC America چند ماه مانده به‌پخش فصل سوم سریال Killing Eve (کشتن ایو)، رسما از تمدید این سریال موفق برای فصل چهارم داده است. سارا بارنت، رئیس بخش سرگرمی شبکه AMC این خبر را تأیید و اعلام کرد. این خبر در حالی اعلام شده است که فصل سوم سریال برای پخش در فصل بهار پیش‌رو برنامه‌ریزی شده است. فروردین ماه امسال بود که ساخت فصل سوم سریال متفاوت و خوش‌ساخت «کشتن ایو»، به‌صورت رسمی تأیید و اعلام شد شورانری جدید این پروژه را هدایت خواهد کرد؛ سوزان هیتکات در فصل سوم این سریال، جایگزین امرالد فنل شده است. فصل چهارم سریال Killing Eve نیز قرار است شورانر جدیدی را داشته باشد که هنوز معرفی نشده است.

فصل دوم سریال Killing Eve با کلیف‌ هنگری بزرگ همراه بود و طرفداران این سریال برای پخش فصل جدید روزشماری می‌کنند و خبر شروع مراحل ساخت این فصل، خبری خوب برای طرفداران پروپاقرص این سریال جاسوسی بود. فصل اول این سریال در ۸ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای روی آنتن شبکه BBC America رفت و دو قسمت ابتدایی را هری بردبیر، قسمت‌های سوم، چهارم و پنجم را جان ایست و سه قسمت انتهایی را دیمن توماس کارگردانی کرد. فیبی والر بریج، ویکی جونز، جرج کی و راب ویلیامز، نویسندگان فیلمنامهٔ فصل ابتدایی بودند. این سریال از ۵۸ نقد سایت راتن تومیتوز، امتیاز فوق‌العادهٔ ۹۷ را گرفت و نامزد دریافت جایزهٔ گلدن گلوب نیز شد. فصل دوم این سریال نیز در ۸ قسمت و به‌صورت همزمان شبکه از BBC America و شبکه AMC پخش شد و باز هم با استقبال فوق‌العاده‌ای از سوی منتقدان همراه شد.

Killing Eve

سارا بارنت در رابطه با تمدید سریال «کشتن ایو» برای فصل چهارم چنین گفت:

چطور می‌توانیم برای ساخت فصلی جدید این سریال، سرشار از اعتمادبه‌نفس نباشیم؟ سریال «کشتن ایو» جوایز بزرگ و مهمی را به‌دست آورد و رشد فوق‌العاده‌ای در میان بینندگان آمریکایی در آمار شش سال اخیر داشته است. دلیل اشتیاق و پافشاری زیاد برای ساخت فصل جدیدی از این سریال به‌زنانی برمی‌گردد که به‌آن جان بخشیدند: فیبی والر بریج، امرالد فنل، ساندار اُ، جودی کامر، فیونا شاو و تهیه‌کننده اجرایی و البته مادرخوانده دوست‌داشتنی پروژه، سالی وودوارد جنتل. سوزان هیتکات که سرپرست نویسندگان فصل سوم است، شخصیت‌های ویلانل، ایو و کارولین را در دِل داستانی هیجانی‌تر، پیچیده‌تر و غافلگیرکننده‌تر از همیشه خواهد برد. طرفداران دوآتشهٔ ما از این تصمیم ناامید نخواهند شد.

سالی وودوارد جنتل نیز در رابطه با ساخت فصل چهارم سریال «کشتن ایو» چنین گفت:

از اینکه قرار است سفر ماجراجویانه و استثنایی‌مان را ادامه دهیم، بسیار هیجان‌زده‌ام. این عهدی است که میان تمامی افرادی درگیر پروژه بسته شده که خیلی زود تصمیم به‌ساخت فصلی دیگر گرفتیم؛ بازیگران بسیار خوب، نویسندگان، کارگردانان و تیم تولید عالی. بخت با ما یار است که می‌توانیم با چنین افراد مشتاق و متعهدی کار کنیم.

سریال Killing Eve در مراسم جوایز تلویزیونی بفتا 2019 موفق شد تا جایزه بهترین سریال سال را دریافت کند. علاوه بر این، جودی کامر و فیونا شاو، بازیگران این سریال نیز موفق به‌دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی و مکمل زن جوایز تلویزیونی BAFTA 2019 شدند تا این سریال یکی از دو برنده بزرگ آن مراسم باشد. تولید سریال Killing Eve بر عهده استودیو Sid Gentle Films است و سالی وودوارد جنتل، لی موریس، فیبی والر بریج، جینا مینگاچی، جف ملوین و دیمن توماس به‌همراه ساندار اُ، تهیه‌کنندگان پروژه هستند. نایج واتسون تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال را بر عهده خواهد داشت. گفتنی است دو بازیگر جدید نیز به‌لیست بازیگران این سریال اضافه شده‌اند؛ دیم هریت والتز و دنی ساپانی، دو بازیگر جدید سریال Killing Eve خواهند بود. هنوز تاریخ دقیق پخش فصل سوم این سریال محبوب اعلام نشده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده