نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۲

فروش جهانی فیلم Knives Out از مرز ۲۰۰ میلیون دلار عبور کرد

در ادامه فروش بسیار موفق فیلم Knives Out، فروش جهانی این فیلم جنایی و تحسین شده از مرز ۲۰۰ میلیون دلار نیز عبور کرد.

از ماه گذشته بود که اکران جهانی فیلم Knives Out (چاقوکشی) با افتتاحیه‌ای فراتر از انتظار آغاز شد و این فیلم با افت فروش بسیار کمی مواجه شده و به فروش خوب خودش نیز ادامه داده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فروش فیلم جدید رایان جانسون از مرز ۱۰۰ میلیون دلار در آمریکای شمالی و از مرز ۲۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان عبور کرده است. طبق آمار جدید منتشر شده، فروش فیلم Knives Out در آمریکای شمالی به بیش از ۱۱۰.۲ میلیون دلار رسیده و فروش جهانی این فیلم نیز تا ۲۱۴.۸ میلیون دلار افزایش پیدا کرده است. با توجه به بودجه ساخت ۴۰ میلیون دلاری فیلم، این فروش نشان از موفقیت درخشان آن در گیشه دارد. طبق گفته جو دریک، معاون مدیرعامل شرکت لاینزگیت، آن‌ها از ابتدا نیز انتظار داشتند که فیلم Knives Out مورد توجه عموم و منتقدان قرار بگیرد. دریک به ورایتی گفت:

شما روی کاغذ می‌توانید بگویید که فیلم Knives Out می‌توانست در یک سرویس استریم منتشر شود، اما زمانی که فیلمنامه‌ای که رایان جانسون نوشته بود، را دریافت کردیم و بازیگران نیز به فیلم اضافه شدند، شما نوعی تجربه دراماتیک، هیجانی، واقعا خنده‌دار و شکاک‌کننده را دریافت می‌کنید و این همان چیزی بود که باعث موفقیت فیلم در گیشه شده است.

Knives Out

فیلم Knives Out در گیشه با فیلم‌های ابرقهرمانی و با بودجه بزرگ رقابت کرده و دریک می‌گوید که ترکیب علم و هنر تجارت و حرفه آن‌ها است. دریک در ادامه گفت:

ما روی تماشاگران در سینماها متمرکز هستیم و به‌دنبال ترکیبی از سبک‌ها و مفاهیمی هستیم که فکر می‌کنیم که باعث می‌شود تماشای آن در شب جمعه واجب شود. اطلاعات و هنر باعث به‌وجود آمدن تصمیم‌گیری‌های خلاقانه می‌شود. ما به مخاطبان خود ایمان داریم. در زمان تماشای فیلم Knives Out تخیل و ذهن آن‌ها تسخیر می‌شود. آن‌ها این فیلم را انتخاب کردند، اما آن‌ها به وضوح نشان دادن که اشتهای زیادی به تماشای آن نیز دارند.

فیلم Knives Out

فیلم Knives Out در هفته کریسمس ۱۶ میلیون دلار دیگر فروش کرد تا مجموع فروش این فیلم در آمریکای‌شمالی از مرز ۱۱۰ میلیون دلار نیز عبور کند. همچنین از مجموع فروش ۲۱۴.۶ میلیون دلار این فیلم در سراسر جهان، چین پس از آمریکا با فروش ۲۷.۹ میلیون دلار بیشترین سهم را دارد و پس از آن بریتانیا با فروش ۱۳.۷ میلیون دلار، استرالیا با فروش ۷.۴ میلیون دلار، فرانسه با فروش ۶.۲ میلیون دلار و روسیه با فروش ۵.۱ میلیون دلار در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند. همچنین فیلم Knives Out در ماه ژانویه در آلمان و ژاپن به‌روی پرده‌ خواهد رفت.

دنیل کریگ، کریس ایوانز، جیمی لی کرتیس، مایکل شنون، کیت استنفیلد، آنا د آرماس، تونی کولت، کاترین لانگفورد، کریستوفر پلامر، دان جانسون و جیدن مارتل، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Knives Out حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده