نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱

فیلم Birds of Prey مورد انتظارترین فیلم کاربران IMDB در سال ۲۰۲۰ است

طبق آمار منتشر شد، مورد انتظارترین فیلم‌های کاربران وب‌سایت IMDB مشخص شده که شاهد انتخاب‌های جالبی هستیم.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، موردانتظارترین فیلم‌های کاربران وب‌سایت IMDB مشخص شده است. با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال ۲۰۱۹ و اولین روزهای سال ۲۰۲۰، شاهد آن هستیم که علاقه‌مندان به سینما در حال تهیه فهرست فیلم‌های مورد انتظار خود در سال جدید میلادی هستند. حال به رسم هر سال و طبق خبری که TheWrap منتشر کرده، وب‌سایت IMDB آماری از کاربران خود را منتشر و طبق آن فهرست ۱۰ فیلم مورد انتظار سال ۲۰۲۰ از نگاه کاربرانش را منتشر کرده است. طبق این فهرست، فیلم Birds of Prey and The Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn (پرندگان شکاری و رهایی رویایی یک هارلی کویین) مورد انتظارترین فیلم کاربران سال ۲۰۲۰ وب‌سایت IMDB است که بدون شک می‌تواند بسیاری را غافلگیر کند. کاربران IMDB به‌صورت ماهیانه بیش از ۲۰۰ میلیون بار از صفحه این فیلم بازدید کرده‌اند و طرفداران از سراسر جهان بیش از هر فیلم دیگری مشتاق به تماشای این فیلم با محوریت شخصیت هارلی کویین با بازی مارگو رابی، هستند.

Top Gun: Maverick

فیلم Birds of Prey برای اکران در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ (۱۸ بهمن ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. در رتبه دوم و پس از فیلم پرندگان شکاری، شاهد حضور فیلم Sonic the Hedgehog (سونیک خارپشت) هستیم که می‌تواند بسیاری را غافلگیر کند و در رتبه سوم نیز فیلم Top Gun: Maverick (تاپ گان: ماوریک) قرار دارد. همچنین شاهد حضور فیلم No Time to Die (زمانی برای مردن نیست) در رتبه چهارم، فیلم Black Widow (بلک ویدو) در رتبه پنجم، فیلم Mulan (مولان) در رتبه ششم، فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌ انگیز 1984) در رتبه هفتم، فیلم Dune (تل‌ماسه) در رتبه هشتم، فیلم The King’s Man (کینگز من) در رتبه نهم و فیلم Fast and Furious 9 (سریع و خشمگین 9) در رتبه دهم نیز هستیم.

فیلم Sonic the Hedgehog

از نکات جالب این فهرست، عدم حضور فیلم Venom 2 (ونوم 2) یا فیلم The Eternals (اترنالز)، از دیگر آثار مورد انتظار مارول در سال ۲۰۲۰ است که بسیاری انتظار دارند این دو فیلم در گیشه فروش موفقی را داشته باشند. فیلم Bill and Ted Face the Music (بیل و تد با موسیقی مواجه می‎شوند)، فیلم Coming to America 2 (سفر به آمریکا ۲)، فیلم Ghostbusters: Afterlife (شکارچیان روح: افترلایف)، فیلم Halloween Kills (هالووین می‌کشد)، فیلم A Quiet Place: Part 2 (یک مکان ساکت: قسمت دوم)، فیلم Godzilla vs Kong (گودزیلا علیه کونگ) و فیلم Tenet (تنت)، دیگر فیلم‌های مورد انتظار سال ۲۰۲۰ است که انتظار می‌رفت در چنین فهرستی حضور داشته باشند که عدم حضور این فیلم‌ها را می‌توان اطلاعات کم منتشر شده، عدم انتشار (یا انتشار آن در روزهای پایانی سال) تریلر یا تصاویر عنوان کرد.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده