نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

اطلاعات جدیدی از زمان شروع فیلمبرداری فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 منتشر شد

جیمز گان در پاسخ به یکی از طرفداران تایید کرد که تا اوایل سال ۲۰۲۱ مراحل فیلم‌برداری فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 آغاز نخواهد شد.

پس از اینکه جیمز گان، کارگردان دو قسمت فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، در تابستان سال گذشته از سمت کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) اخراج و مدتی بعد والت دیزنی از استخدام دوباره گان برای کارگردانی این فیلم از دنیای سینمایی مارول خبر داد، سوالات زیادی در مورد زمان شروع فیلم‌برداری و اکران فیلم ایجاد شده بود. مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم در ابتدا قرار بود از اوایل سال ۲۰۱۹ برای اکران در سال ۲۰۲۰ آغاز شود و حال این اتفاقات باعث شد تا هیچ زمانبندی رسمی در حال حاضر برای فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 وجود نداشته باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید قسمت سوم فیلم Guardians of the Galaxy قرار نیست به این زودی آغاز شود.

Guardians of the Galaxy Vol. 2

جیمز گان در پاسخ به یکی از طرفداران که در اینستاگرام شخصی او در مورد زمان شروع فیلم‌برداری فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 پرسیده بود، گفت که او حداقل تا یک سال آینده قرار نیست مراحل فیلم‌برداری قسمت سوم فیلم نگهبانان کهکشان را آغاز کند. طبق صحبت‌های گان، حداقل تا ۱۲ ماه آینده نباید منتظر شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید قسمت سوم فیلم Guardians of the Galaxy باشیم و بدین ترتیب شایعات منتشر شده مبنی بر شروع این فرایند از اواخر سال ۲۰۲۰ توسط گان رسما رد شد و حداقل تا اوایل سال ۲۰۲۱ نباید منتظر شروع این فرایند باشیم. این موضوع خیلی نمی‌تواند غافلگیر کننده باشد؛ چرا که گان در حال کارگردانی فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) است که مراحل فیلم‌برداری این فیلم در حال انجام است و بدون شک او تصمیم دارد فعلا تمرکز خود را روی این پروژه و تکمیل آن قرار دهد که هنوز بخشی از مراحل فیلم‌برداری فیلم Suicide Squad قرار است در اوایل سال ۲۰۲۰ انجام شود.

فیلم The Suicide Squad برای اکران در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. همچنین انتظار می‌رود که مراحل فیلم‌برداری فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 در طول سال ۲۰۲۱ آغاز و سرانجام شاهد اکران این فیلم در سال ۲۰۲۲ باشیم.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده