نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۱

شبکه هولو دیگر روی سریال The Vampire Chronicles کار نمی‌کند

شبکه هولو تصمیم گرفت تا دیگر روی سریال The Vampire Chronicles کار نکند و این سریال را به شبکه دیگری واگذار کند.

ماه آذر ۹۷ بود که اعلام شد شبکه هولو (Hulu) حقوق ساخت و انتشار سریال The Vampire Chronicles (وقایع‌نگاری خون آشام) را به‌دست آورده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این سریال خون آشامی باید به‌دنبال یک خانه جدید بگردد. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، شبکه Hulu پس از چند سال کار روی این سریال تصمیم گرفت تا از ادامه همکاری برای ساخت سریال The Vampire Chronicles صرف نظر کند و از این پروژه خارج شود. این سریال براساس رمان ۱۱ جلدی The Vampire Chronicles اثر آن رایس، در دست ساخت بود که دی جانسون، نویسنده و تهیه کننده سریال Nashville (نشویل) وظیفه ساخت این سریال خون آشامی را بر عهده دارد.

سال ۹۶ بود که پارامونت و شرکت انانیمس کانتنت حق تولید سریال The Vampire Chronicles را به‌دست آوردند و اعلام شد که برایان فولر، سازنده سریال Hannibal (هانیبال) به‌جمع سازندگان این سریال اضافه شده تا به آن رایس و کریس رایس در نوشتن و ساخت قسمت آزمایشی سریال The Vampire Chronicles کمک کند و در ادامه عنوان شد که او احتمالا در نقش شورانر نیز در سریال حضور خواهد داشت. بااین حال، فولر مدت کوتاهی بعد پروژه ساخت سریال را ترک کرد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از وضعیت کنونی سریال وقایع‌نگاری خون آشام در دسترس نیست. چند هفته پیش نیز کریس رایس پستی را در فیسبوک خود منتشر کرده بود که در واقع اشاره‌ای به قطع همکاری با شبکه هولو نیز داشت و حال وضعیت سریال The Vampire Chronicles در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. 

آن رایس پیش از این در مصاحبه‌ای گفته بود که سریال The Vampire Chronicles قرار است در سبک و سیاقی مانند سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) تولید و منتشر شود و حتی پیش از این نیز یونیورسال تلاش کرده بود تا اقتباس سینمایی جدیدی از این مجموعه تولید و منتشر کند. در سال ۱۹۹۴، فیلم Interview with the Vampire (مصاحبه با خون‌آشام) با بازی تام کروز، برد پیت و آنتونیو باندراس که اقتباسی از رمان مصاحبه با خون‌آشام اثر آن رایس، بود، به‌روی پرده‌های سینما رفت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده