نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱

یونیورسال به‌دنبال دریافت حقوق ساخت انیمیشن The Lego Movie است

یونیورسال در حال مذاکره با شرکت لگو برای دریافت حقوق ساخت مجموعه انیمیشن The Lego Movie است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت یونیورسال پیکچرز به‌دنبال دریافت حقوق یک مجموعه انیمیشن محبوب دیگر است. یونیورسال پیکچرز یکی از چند استودیوی است که در حال رقابت برای دریافت حقوق مجموعه انیمیشن The Lego Movie (فیلم لگو) است. مجموعه انیمیشن لگو با اکران انیمیشن The Lego Movie به ‌کارگردانی فیل لرد و کریستوفر میلر در سال ۲۰۱۴ آغاز به کار کرد و در ادامه انیمیشن The Lego Batman Movie (لگو فیلم بتمن) به‌کارگردانی کریس مک‌کی، منتشر شد و توانست موفقیت انیمیشن اول را تکرار کند. بااین حال، انیمیشن The Lego Ninjago Movie (فیلم لگو نینجاگو) و انیمیشن The Lego Movie 2: The Second Part (فیلم لگو ۲: قسمت دوم) در تکرار موفقیت دو انیمیشن اول چندان موفق عمل نکردند و به‌نظر می‌رسد که این مجموعه پس از اوج گرفتن خیلی سریع، با افول خیلی سریع نیز مواجه شده است.

با اینکه مشخص نیست چرا شرکت برادران وارنر به واگذاری این مجموعه چراغ سبز نشان داده و احتمالا قسمت‌های بعدی انیمیشن Lego توسط استودیوی دیگری ساخته خواهد شد، اما برادران وارنر همچنان حقوق ساخت مجموعه اصلی و شخصیت‌های انیمیشن The Lego Movie و انیمیشن The Lego Batman Movie را حفظ خواهد کرد و می‌تواند براساس آن قسمت‌های جدیدی را تولید و منتشر کند. همچنین دن لین، تهیه کننده مجموعه فیلم لگو قرار است روی ساخت قسمت‌های جدید آن نیز نظارت کند و گفته می‌شود که یونیورسال به‌دنبال ساخت قسمت‌های جدیدی از انیمیشن The Lego Movie است و قرار نیست ادامه مجموعه اصلی نیز باشد.

پیش از این برادران وارنر ساخت انیمیشن The Billion Brick Race و  انیمیشن The Lego Batman Movie 2 (لگو فیلم بتمن ۲) را تایید کرده بود که در حال حاضر وضعیت این دو پروژه روشن نیست و گفته می‌شود که در طول سال ۲۰۲۰ قرار است وضعیت مجموعه انیمیشن The Lego Movie مشخص شود. 


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده