نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۹

سریال The Marvelous Mrs. Maisel برای فصل چهارم تمدید شد

شبکه آمازون از تمدید سریال The Marvelous Mrs. Maisel برای فصل چهارم خبر داده است.

هفته گذشته بود که فصل سوم سریال The Marvelous Mrs. Maisel (خانم مایسل شگفت انگیز) از شبکه آمازون پرایم منتشر شد و بار دیگر این سریال کمدی توانست نظر مثبت و تحسین منتقدان را جلب کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال خانم مایسل شگفت انگیز برای فصل چهارم تمدید شده است. شبکه آمازون سرانجام رسما  از تمدید سریال The Marvelous Mrs. Maisel برای فصل چهارم خبر داده، اما اطلاعات بیشتری در حال حاضر از جمله تعداد قسمت‌ها و زمان انتشار آن منتشر نشده است. این سریال کمدی تا به امروز ۱۶ جایزه امی و سه جایزه گلدن گلوب از جمله جایزه بهترین سریال کمدی از هر دو مراسم را دریافت کرده است. ریچل بروزناهان قرار است بار دیگر برای بازی در نقش میریام میج مایسل در فصل چهارم سریال The Marvelous Mrs. Maisel بازگردد. جنیفر سالک، رئیس آمازون استودیو در بیانیه منتشر شده گفت:

سریال The Marvelous Mrs. Maisel با استقبال بینندگان در سراسر جهان مواجه بوده و فصل سوم نیز از این موضوع پیروی کرده و فصل سوم یکی از بزرگترین استقبال‌ها در هفته اول انتشار در بین سریال‌های آمازون را داشته است. ما بسیار خوشحالیم اعلام کنیم که کاربران ما در پرایم ویدیو می‌توانند ادامه داستان میج را در فصل چهارم دنبال کنند. ایمی شرمن پالادینو و دن پالادینو شخصیت‌های خنده‌دار، جذاب و قابل اعتمادی را خلق کرده‌اند که همه آن‌ها با شوخی‌های بی‌نظیر و جزئیات بالا خلق شده‌اند و کاربران ما در سراسر جهان قرار است در یک فصل دیگر از سریال The Marvelous Mrs. Maisel لذت ببرند.

The Marvelous Mrs. Maisel

مانند سه فصل گذشته، ایمی شرمن پالادینو وظیفه ساخت فصل چهارم سریال The Marvelous Mrs. Maisel را نیز بر عهده دارد. شرمن پالادینو و پالدینو در بیانیه منتشر شده گفتند:

ما از تمدید سریال برای فصل چهارم هیجان زده و خوشحالیم. ما می‌خواهیم از آمازون به خاطر ایمان، پشتیبانی، مشارکت و اشتیاقی که در ساخت این سریال به ما داشتند و به ما اجازه دادند تا برای مدتی طولانی با این افراد دوست داشتنی، بازیگران و تیم تولید میزل همراه باشیم، تشکر و قدردانی کنیم.

ریچل بروزناهان، مایکل زیگن، الکس بورستین، تونی شالهوب، مارین هینکل، استرلینگ کی براون، ماتیلدا سیداجز، کوین پولاک، کارولین آرون، کری الویس و استفانی هسو، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال The Marvelous Mrs. Maisel حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده