نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۱

استقبال بسیار خوب بینندگان نتفلیکس از فیلم The Irishman

طبق آمار اولیه منتشر شده، فیلم The Irishman، جدیدترین اثر مارتین اسکورسیزی با استقبال بسیار خوبی از بینندگان نتفلیکس مواجه شده است.

مدتی پیش بود که فیلم The Irishman (مرد ایرلندی) از شبکه نت فلیکس منتشر شد و توانست نظر منتقدان و بینندگان را جلب کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آماری از میزان استقبال از این فیلم منتشر شده است. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، طبق آماری که مؤسسه نیلسن منتشر کرده، فیلم The Irishman با استقبال بسیار خوبی در هفته اول انتشار مواجه شده و ۱۳.۶ میلیون بیننده به تماشای این فیلم در آمریکای شمالی پرداخته‌اند و این آمار درنهایت تا نزدیک به ۱۷ میلیون نفر نیز افزایش یافته است. در یک مقایسه آماری، ۸.۲ میلیون نفر فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie (ال کامینو: فیلم برکینگ بد) و ۱۶.۹ میلیون بیننده فیلم Bird Box (برد باکس)، دیگر آثار محبوب نتفلیکس را در سه روز اول انتشار تماشا کرده بودند.

بااین حال، مدت زمان فیلم The Irishman به نسبت این دو اثر بسیار طولانی‌تر بوده و مدت زمان آن ۳ ساعت و ۳۰ دقیقه بوده است. همچنین تنها ۱۸ درصد بینندگان فیلم The Irishman را از ابتدا تا انتها تماشا کرده‌اند که باتوجه‌به مدت زمان فیلم، نمی‌توان خیلی تعجب کرد. طبق گفته نیلسن، بیشتر مردم ترجیح دادند تا در هفته روز شکرگزاری به تماشای فیلم‌های خانوادگی بپردازند و به همین منظور آمار بینندگان اثر جدید مارتین اسکورسیزی در روز جمعه بهتر از روز چهارشنبه بوده است. بااین حال، شبکه Netflix هنوز آمار رسمی از میزان استقبال از این فیلم را منتشر نکرده و آمار رسمی ممکن است کمی تفاوت داشته باشد.

رابرت دنیرو، آل پاچینو، جو پشی، آنا پاکوین، بابی کاناوله، ری رومانو، هاروی کایتل، استیون گراهام، دومینیک لامباردوتزی، جرمی لوک، کاترین ناردوچی، جی. سی. مک‌کنزی، گری باسارابا، جسی پلمونس، جوزف روسو، کریگ وینسنت و ولکر وایت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Irishman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده