نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۲

پیتر سارسگارد به جمع بازیگران فیلم بتمن پیوست

مت ریوز تایید کرد که پیتر سارسگارد به جمع بازیگران فیلم The Batman اضافه شده و گفته می‌شود که او ممکن است بازیگر نقش هاروی دنت باشد.

طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است بازیگر نقش هاروی دنت در فیلم The Batman (بتمن) مشخص شده باشد. مت ریوز، کارگردان و نویسنده فیلمنامه فیلم بتمن، با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود اعلام کرد که پیتر سارسگارد، بازیگر نامزد دریافت یک جایزه گلدن گلوب برای بازی در فیلم Shattered Glass (شیشه شکسته)، به‌جمع بازیگران این فیلم از دنیای DC (دی سی) اضافه شده است. بااین حال، او اطلاعاتی از نقش سارسگارد در فیلم Batman را به اشتراک نگذاشت، اما گفته می‌شود با توجه به گیفی که ریوز منتشر کرده و دو چهره در آن حضور دارد، سارسگارد احتمالا نقش هاروی دنت ملقب به دو چهره (Two-face) را در فیلم The Batman بازی خواهد کرد. مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم بتمن نیز قرار است از ماه ژانویه ۲۰۲۰ (دی یا بهمن ۱۳۹۸) در بریتانیا آغاز شود. 

سارسگارد پیش از این نیز تجربه حضور در فیلم Green Lantern (گرین لنترن) را در کارنامه خود داشته و این دومین تجربه او در دنیای DC است. علاوه‌بر این، شاهد حضور سارسگارد در آثار دیگری چون فیلم Black Mass (عشای شیطانی)، فیلم Jackie (جکی)، فیلم The Magnificent Seven (هفت دلاور)، فیلم Blue Jasmine (جاسمین پژمرده)، فیلم Jarhead (جارهد)، فیلم Garden State (ایالت گلستان) و فیلم Kinsey (کینزی) نیز بودیم. علاوه‌بر سارسگارد، رابرت پتینسون در نقش بروس وین (بتمن)، زوئی کراویتز در نقش سلینا کایل (کت‌وومن)، جفری رایت در نقش کمیسر جیمز گوردون، پل دینو در نقش ادوارد نیگما (ریدلر)، اندی سرکیس در نقش آلفرد پنی‌ورث، جان تورتورو در نقش کارماین فالکون و جیمی لاوسون، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم The Batman تایید و اعلام شده است. 

فیلم The Batman برای اکران در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده