نویسنده: رضا علمی
// جمعه, ۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

بازیگر Game of Thrones در فصل سوم American Gods حضور خواهد داشت

ایوان ریان، بازیگر سریال محبوب Game of Thrones، به فهرست بازیگران فصل سوم سریال American Gods (خدایان آمریکایی) شبکه استارز اضافه شد.

اکانت اینستاگرام سریال American Gods (خدایان آمریکایی) اعلام کرد که ایوان ریان، بازیگر ۳۴ ساله ولزی، به فهرست بازیگران فصل سوم این سریال اضافه شده است و قرار است نقش شخصیتی با نام لیام دویل را ایفا کند. بااین‌حال اطلاعات بیشتری در این رابطه منتشر نشده است و هنوز مشخص نیست این شخصیت چگونه به داستان مرتبط خواهد شد و تنها طبق گفتهٔ ایوان ریان قرار است با شخصیتی جذاب که ذات خوبی هم دارد آشنا شویم. ایوان ریان در سریال محبوب Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، نقش شخصیت رمزی بولتون را ایفا می‌کرد که در فصل‌ها سوم تا ششم حضور داشت و در مجموع در ۲۰ قسمت ایفای نقش کرد.

چندی پیش شبکه استارز اعلام کرد دامینیک جکسون (بازیگر سریال Pose) و اریک جانسون (بازیگر سریال Vikings)، به فهرست بازیگران فصل سوم اضافه شده‌اند و به ترتیب نقش شخصیت‌های میس ورلد (Ms. World) و چاد مالیگان را ایفا خواهند کرد. مریلین منسون، خواننده، ترانه‌سرا، موسیقی‌دان، آهنگساز، هنرپیشه، نقاش، نویسنده و روزنامه‌نگار آمریکایی، در فصل سوم سریال American Gods شبکه استارز نقشی را ایفا خواهد کرد و بلایث دانر، بازیگر فیلم‌های Inside the Third Reich (درون سومین رایش)، فیلم Alice (الیس)، Detachment (جدایی)، Sylvia (سیلویا) و I'll See You in My Dreams (تو را در رؤیاهایم خواهم دید) نیز نقش شخصیت دِمِتِر را ایفا خواهد کرد که یکی از دوازده ایزد المپ‌نشین و الههٔ حاصلخیزی زمین، حبوبات و نان است و در سریال متفاوت «خدایان آمریکایی» و در نسخهٔ آمریکایی‌شدهٔ این ایزد، وی روابطی عاشقانه و البته نافرجام با مستر وندزدی (Mr. Wednesday) با نقش‌آفرینی ایان مک‌شین داشت. 

american gods

فصل سوم با شورانر جدیدی روی آنتن خواهد رفت و این شخص چارلز ایگلی نام دارد که از افراد باسابقه در هالیوود است و در ساخت مجموعه‌های تلویزیونی چون Murder One (قتل درجه یک) و Dark Angel (فرشتهٔ تاریکی)، همکاری داشته است. فصل سوم سریال American Gods در ۱۰ قسمت تولید خواهد شد.

داستان فصل سوم از جایی آغاز می‌شود که شخصیت شدو تصمیم می‌گیرد راه خود را از دنیای خدایان جدا کند و به شهری برفی و خوش منظره در ایالت ویسکانسین نقل مکان می‌کند. اما داستان به این آرامی پیش نخواهد رفت و خیلی زود شدو با کندوکاو دوباره در ذهن خود برای اینکه بفهمد ربط وی به الوهیت در چیست، رازی تاریک را کشف می‌کند. در سفر تازه معنوی شدو، راهنمای وی یکی از نیاکان سیاه‌پوست او خواهد بود که نام وی اورایشاس است. در همین حال شدو باید تصمیم بگیرد که واقعاً چه کسی است، خدایی که به‌دنبال ستایش است یا تنها مردی در خدمت مستر وندزدی.

سریال American Gods براساس رمانی ۴۶۵ صفحه‌ای با همین عنوان و نوشته نیل گیمن ساخته شده است. برخلاف فصل ابتدایی، در مورد فصل دوم اوضاع فرق می‌کرد و گیمن خود نقش پررنگی در پروژه داشت. در فصل دوم شخصیت مستر ورلد (Mr. World) به شخصیت مستر تاون مأموریتی می‌سپارد؛ مبنی بر اینکه رد شخصیت شدو  را بگیرد و وی را دنبال کند تا متوجه شود که شدو چه چیزی از مستر وندزدی می‌داند. شیوه‌ای که شخصیت مستر تاون برای ردگیری شدو به‌کار می‌بندد، شیوه‌ای بسیار مؤثر و خلاقانه است و ممکن است وی از این راه پاسخی برای سؤالاتی که برای خودش و مستر ورلد ایجاد شده، پیدا کند.

ریکی ویتل، ایان مک‌شین، امیلی براونینگ، پابلو شرایبر، کریسپین گلاور، یتاید بداکی، بروس لانگلی، اورلاندو جونز، دین وینتر، دیوری جیکوب و کاهیون کیم، از جمله بازیگرانی بودند که در فصل دوم سریال American Gods حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده