نویسنده: آریا بهپور
// چهار شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

جدیدترین ویرایش فیلمنامه فیلم Metal Gear Solid کاملاً حال و هوای آثار هیدئو کوجیما را دارد

جردن ووت رابرتز کارگردان فیلم Metal Gear Solid از شباهت‌های آن به آثار هیدئو کوجیما می‌گوید.

سال‌ها از انتشار اولین اخبار پیرامون تولید فیلم سینمایی متال گیر سالید (Metal Gear Solid) می‌گذرد و در این مدت بارها و بارها تغییراتی در این پروژه ایجاد شده است. جردن ووت رابرتز که این روزها در حال کار روی اثری سینمایی براساس مجموعه‌ی محبوب هیدئو کوجیما است، در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون از شباهت فیلمنامه‌ی آن به حال و هوای آثار کوجیما صحبت کرده است.

این کارگردان ۳۵ ساله که پیش از این جدیدترین حضور کینگ کونگ روی پرده‌ی سینماها را در قالب فیلم Kong: Skull Island از او شاهد بودیم، همچنان روی فراهم کردن مقدمات تولید فیلم متال گیر سالید کار می‌کند و به‌تازگی در توئیتر صحبت کوتاهی در مورد آن انجام داده و تصویری هم از فیلمنامه‌ی این اثر به قلم درک کانلی منتشر کرده است:

از علاقمندان متال گیر سالید معذرت می‌خواهم که نمی‌توانم به‌طور مرتب آن‌ها در جریان کارهای تولید فیلم بگذارم، ولی این را بدانید که ما اخیراً به ویرایش جدیدی از فیلمنامه‌ی متال گیر سالید رسیده‌ایم که به‌شدت حال و هوای کوجیمایی دارد و ترکیبی است از المان‌های نظامی و سورئال. متأسفانه چیز بیشتری نمی‌توانم بگویم. همچنین امیدوارم بتوانم یک بازیگر خاص را به‌زودی برای حضور در فیلم ملاقات کنم.

متال گیر سالید

هنوز مشخص نیست بازیگری که رابرتز از مذاکره با او صحبت می‌کند چه کسی است، ولی چند ماه قبل اسکار آیزاک از علاقه‌ی خود برای حضور در نقش سالید اسنیک (Solid Snake) در این فیلم گفته بود و رابرتز هم واکنشی نسبت به این قضیه نشان داده بود که به‌نظر می‌رسید از چنین موضوعی بدش نمی‌آید.

طرفداران متال گیر سالید مدت‌ها است در انتظار تماشای ماجراهای این مجموعه روی پرده‌ی سینما به‌سر می‌برند و باید دید بالاخره این انتظارات چه زمانی به پایان می‌رسد؛ فیلمی که بحث تولید آن از اواسط دهه‌ی ۲۰۰۰ مطرح بوده و کوجیما که این روزها اثر جدید خود Death Stranding را روانه‌ی بازار کرده است، در آن زمان از علاقه‌ی خود برای ایفای نقش اسنیک توسط هیو جکمن صحبت کرده بود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده