نویسنده: رضا علمی
// دوشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

سریال Stargirl در انحصار دی سی یونیورس نخواهد بود

در گزارشی جدید از سریال Stargirl (استارگرل) بدین موضوع اشاره شده است که این سریال علاوه‌بر پخش از شبکه دی‌سی یونیورس، از شبکه دیگری نیز پخش خواهد شد.

طبق گزارشی که سایت خبری دِدلاین منتشر کرده است، سریال Stargirl (استارگرل) علاوه‌بر پخش از شبکه دی سی یونیورس (DC Universe)، از شبکه The CW نیز روی آنتن خواهد رفت. شخصیت استارگرل با نام اصلی کورتنی الیزابت ویتمور، یکی از شخصیت‌های تقریباً جدید کمیک‌های دی‌سی است که برای اولین مرتبه در سال ۱۹۹۹ در کمیک Stars and S.T.R.I.P.E. #0 به‌طرفداران معرفی شد. خالق این شخصیت هم کسی نیست جز جف جانز، نویسندهٔ معروف دنیای کمیک‌بوک که در حال حاضر ریاست بخش خلاقیت دی‌سی کامیکس و همچنین ریاست دنیای سینمایی دی سی را بر عهده دارد. داستان این کمیک در مورد شخصیتی با نام کورتنی الیزابت ویتمور است که بعداً به استارگرل شهرت می‌یابد. وی دختربچه‌ای مشغول به تحصیل در سال دوم دبیرستان است که گروهی از قهرمانان جوان را دور هم جمع می‌کند تا بتوانند جلوی اعمال شرورانهٔ برخی شخصیت‌های شرور و منفی قدیمی را بگیرند.

Stargirl

سریال «استارگرل» علاوه‌بر پخش از شبکه The CW، در سرویس استریم این شبکه نیز وجود خواهد داشت و این موضوع برای بینندگانی که فرصت نمی‌کنند سریال را در ساعت پخش آن تماشا کنند، خبری خوب خواهد بود. البته هر قسمت از این سریال در ابتدا از شبکه دی سی یونیورس پخش خواهد شد و پیرو آن و یک روز بعد، در سرویس استریم The CW در دسترس مشترکانقرار خواهد گرفت.

گفتنی است مدتی می‌شود که پخش فصل دوم سریال Titans (تایتان‌ها) از شبکه دی‌ سی یونیورس آغاز شده و تا به امروز ۱۰ قسمت از آن منتشر شده و تنها یک قسمت تا پایان فصل دوم بیشتر باقی نمانده است؛ این سریال محبوب برای فصل سوم نیز تمدید شده است. شبکه دی‌ سی یونیورس از تمدید سریال Titans برای فصل سوم خبر داده و اعلام کرد که پخش فصل سوم این سریال قرار است از پاییز سال ۲۰۲۱ آغاز شود؛ در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فصل سوم در دسترس نیست. همچنین سریال Doom Patrol (دووم پاترول) نیز برای فصل دوم تمدید شده و قرار است از شبکه HBO Max نیز منتشر شود که این موضوع برای فصل سوم سریال Titans هنوز تأیید نشده است. پس از پایان پخش فصل دوم سریال «تایتان‌ها»، پخش سریال Harley Quinn (هارلی کویین) آغاز خواهد شد. سریال Swamp Thing (سوامپ تینگ)، دیگر سریال دی‌ سی یونیورس نیز تنها پس از ساخت و انتشار یک فصل از آن لغو شد و همچنین ساخت سریال Green Lantern (گرین لنترن) و سریال Strange Adventures (ماجراجویی‌های استرنج) به‌تهیه‌کنندگی گرگ برلانتی و سریال انیمیشنی DC Superhero High به‌تهیه‌کنندگی الیزابت بنکس، برای شبکه HBO Max تأیید و اعلام شده است.

برک بسینجر، بازیگر کم سن‌وسال آمریکایی که با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی Bella and the Bulldogs (بلا و بولداگ‌ها) شبکه نیکلودئون (Nickelodeon) نامش بر سر زبان‌ها افتاد، ایفای نقش شخصیت استارگرل را در سریال جدید شبکه دی سی یونیورس بر عهده خواهد داشت. از دیگر مجموعه‌های تلویزیونی که برک بسینجر در آن‌ها حضور داشته و به‌ایفای نقش پرداخته است می‌توان به سریال The Haunted Hathaways، سریال The Goldbergs و سریال Liar, Liar, Vampire اشاره کرد. وی همچنین در سریال موزیکال و کمدی School of Rock شبکه نیکلودئون نیز نقش‌آفرینی کرده است.

سریال Stargirl برای پخش در سال ۲۰۲۰ در نظر گرفته شده است. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده