نویسنده: رضا علمی
// دوشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

بازیگر سریال Mindhunter به فیلم Nightmare Alley پیوست

هولت مک‌ کالانی، بازیگر سریال موفق Mindhunter، به فهرست بازیگران فیلم Nightmare Alley (کوچه کابوس) گیرمو دل تورو پیوست.

طبق گزارش سایت خبری دِدلاین، هولت مک‌کالانی، بازیگر آمریکایی که بسیاری وی را با نقش‌آفرینی در سریال Mindhunter (شکارچی ذهن) سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) می‌شناسند، به فهرست بازیگران فیلم Nightmare Alley (کوچه کابوس) گیرمو دل تورو پیوست. در این فیلم بردلی کوپر قرار است نقش‌ اصلی آن را بازی کند و همچنین در فیلم «کوچه کابوس» شاهد حضور بازیگران دیگری چون کیت بلانشت، تونی کولت، رونی مارا، ران پرلمن، ریچارد جنکینز و مارک پووینلی نیز خواهیم بود. ویلیام دفو، بازیگر آمریکایی که چهار نامزدی جایزه اسکار را در کارنامه دارد نیز چندی پیش به تیم بازیگری این فیلم اضافه شد. انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Nightmare Alley در سال ۲۰۲۰ آغاز شود که هنوز زمانی برای اکران آن اعلام نشده است.

Guillermo Del Toro

فیلم Nightmare Alley براساس رمانی با همین عنوان، اثر ویلیام لیندزی گرشام در دست ساخت است. پیش از این در سال ۱۹۴۷، شرکت فاکس قرن بیستم فیلم Nightmare Alley را تولید و اکران کرده بود که در این فیلم تایرون پاور و جون بلوندل نقش دو شخصیت اصلی آن را بازی کرده بودند. داستان این رمان و فیلم در مورد یک فرد مغرور، جاه‌طلب و بلندپرواز است که با یک روانپزشک ارتباط دوستی و عاطفی برقرار می‌کند. اما بعد از گذشت مدتی بالأخره شخصیت اصلی زن داستان، شرایط را به‌طور کلی تغییر می‌دهد. ویلیام دفو قرار است نقش شخصیتی را داشته باشد که حرفه پوست‌کنی در یکی از کارناوال‌های دائم‌السفر را دارد و این شخصیت به شخصیتی که بردلی کوپر ایفاگر آن است، پیشنهاد کاری را می‌دهد و وی را وارد تجارت کرده و البته با کلاهبرداری آشنا می‌کند.

فیلم Nightmare Alley قرار است فیلم بعدی گیرمو دل تورو، کارگردان برنده دو جایزه اسکار برای کارگردانی فیلم The Shape of Water (شکل آب)، باشد که تاکنون شاهد حضور ستارگان بزرگی در این فیلم بودیم. چندی پیش طبق خبری که هالیوود ریپورتر آن را منتشر کرد، دیوید استراترن که پیش از این برای بازی در فیلم Good Night, and Good Luck (شب‌بخیر و موفق باشید) نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود، پس از توافق با فاکس سرچلایت، قرارداد همکاری برای حضور در فیلم Nightmare Alley امضاء کرده است.

هولت مک‌کالانی سابقه نقش‌آفرینی در فیلم‌های سینمایی Alien 3 (بیگانه ۳)، Fight Club (باشگاه مبارزه)، Bullet to the Head (گلوله به سر)، Gangster Squad (جوخه کانگستر)، The Perfect Guy (مرد کامل)، Concussion (ضربه مغزی) و Sully (سالی) را در کارنامه دارد.

هولت مک‌کالانی در سریال Mindhunter به همراه جاناتان گروف، هانا گراس و آنا تورو، از جمله بازیگرانی اصلی بودند که در فصل اول سریال Mindhunter حضور داشتند و به‌ایفای نقش پرداختند. دیوید فینچر که پیش از این کارگردانی دو قسمت از سریال House of Cards (خانه پوشالی) را بر عهده داشت و نامی شناخته‌شده در سینمای هالیوود است، به‌عنوان تهیه‌کننده و کارگردان در سریال Mindhunter حضور داشت و جو پنهال، نویسنده فیلم The Road (جاده)، کار ساخت سریال Mindhunter را بر عهده داشت و برای ساخت فصل دوم این سریال نیز بازگشته بود. دیوید فینچر، شارلیز ترون، جو پنهال، سین چافین و جوشوآ دونن، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال Mindhunter حضور داشتند. فینچر که پیش از این کارگردانی ۴ قسمت فصل اول این سریال را بر عهده داشته، کارگردانی قسمت اول و هشتم فصل دوم سریال Mindhunter را نیز بر عهده داشت. همچنین انتظار می‌رود که جو پنهال، برای ساخت فصل سوم که هنوز نتفلیکس آن را تمدید نکرده، بازگردد و دیوید فینچر وظیفه کارگردانی چند قسمت دیگر فصل سوم را نیز بر عهده داشته باشد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده