نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

فصل دوم سریال The Boys در اواسط سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد

کارل اربن، بازیگر نقش بیلی بوچر ضمن تایید پایان فیلم‌برداری صحنه‌هایش در فصل دوم، از زمان حدودی انتشار فصل دوم سریال The Boys خبر داده است.

ماه مرداد امسال بود که فصل اول سریال The Boys (بویز) از شبکه آمازون منتشر شد که با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه شده و همچنین پیش از انتشار فصل اول، این سریال برای فصل دوم نیز تمدید شده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فصل دوم این سریال منتشر شده است. کارل اربن، بازیگر نقش بیلی بوچر با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از پایان مراحل فیلم‌برداری صحنه او در فصل دوم سریال The Boys خبر داده، اما مراحل فیلم‌برداری فصل دوم هنوز ادامه دارد و احتمالا به‌زودی رسما به پایان خواهد رسید. علاوه‌بر حضور اربن، در این تصویر شاهد حضور لاز آلونسو، بازیگر نقش ماروین (مادر میلک) و ارین موریارتی، بازیگر نقش آنی (استارلایت) نیز هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

فصل دوم سریال The Boys

اربن همچنین اشاره کرد که فصل دوم سریال The Boys قرار است در میانه‌های سال ۲۰۲۰ از شبکه آمازون منتشر شود، اما او اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشته است. همچنین اربن پیش از این وعده داده بود که فصل دوم به مراتب بزرگ‌تر، خشن‌تر و خونین‌تر از فصل اول سریال خواهد بود. جک کواید، کارن فوکوهارا، تومر کاپون، آنتونی استار، دومینیک مک الیگوت، جسی آشر، چیس کرافورد، نیتن میچل، جنیفر اسپوزیتو، سایمون پگ، آیا کش، گوران ویسنجیک، پتن اسوالت و کلودیا دومیت دیگر بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال The Boys حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. اریک کریپک، اوان گلدبرگ و سث روگن، وظیفه ساخت سریال بویز را بر عهده دارند.

در سریال The Boys، ابرقهرمان‌ها مانند سلبریتی‌ها مشهور و مانند سیاستمداران تاثیر گذار هستند و مانند خدایان به آن‌ها احترام گذاشته می‌شود، اما همه آن‌ها همچنین از ابر قدرت خود برای کارهای دیگر نیز سو استفاده می‌کنند که همین موضوع باعث وارد شدن گروه Boys می‌شود که قرار است واقعیت این قهرمانان، حمایت چند میلیارد دلاری و چیزی را که واقعا هستند به نمایش بگذارند. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده