نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

مذاکره کالین فارل برای نقش پنگوئن و اندی سرکیس برای نقش آلفرد در فیلم بتمن

شرکت برادران وارنر در حال مذاکره با کالین فارل برای بازی در نقش پنگوئن و اندی سرکیس برای بازی در نقش آلفرد در فیلم The Batman است.

مراحل استخدام بازیگران فیلم The Batman (بتمن) ادامه دارد و تا به امروز شاهد تایید حضور بازیگرانی چون رابرت پتینسون در نقش بروس وین (بتمن)، زوئی کراویتز در نقش سلینا کایل (کت‌وومن) جفری رایت در نقش کمیسر جیمز گوردون و پل دینو در نقش ادوارد نیگما (ریدلر) در این فیلم بودیم. حال طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، دو بازیگر دیگر نیز ممکن است به جمع بازیگران فیلم Batman اضافه شوند. طبق دو خبری که شب گذشته منتشر شده، برادران وارنر در حال مذاکره با اندی سرکیس برای بازی در نقش آلفرد پنی ورث، خدمتکار همیشه وفادار بروس وین و کالین فارل برای بازی در نقش پنگوئن که گفته می‌شود شخصیت منفی اصلی فیلم بتمن خواهد بود، برای بازی در فیلم The Batman است. طبق گفته منابع نزدیک به ورایتی، مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم قرار است از اواخر سال ۲۰۱۹ یا اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز شود. 

کالین فارل در نقش پنگوئن

پیش از این دنی دویتو در فیلم Batman Returns (بازگشت بتمن) نقش پنگوئن را بازی کرده بود و همچنین فارل پیش از این سابقه بازی در یک فیلم کامیک بوکی را نیز داشته و او نقش بولزآی را در فیلم Daredevil (دردویل) بازی کرده است. در طول سال جاری میلادی شاهد حضور فارل در فیلم Dumbo (دامبو) بودیم و فیلم The Gentlemen (آقایان) کار بعدی است که شاهد حضور او هستیم. همچنین سرکیس قرار است به آلن نیپی‌یر، مایکل گاف، مایکل کین و جرمی آیرونز اضافه شود که پیش از این نقش آلفرد پنی‌ورث را در فیلم‌های مختلف بازی کرده بودند. علاوه‌بر این، پیش این شاهد حضور سرکیس در فیلم Black Panther (بلک پنتر) و فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران) نیز بودیم که او نقش شرور یولیسس كلا را در دنیای سینمایی مارول بر عهده داشته است.

اندی سرکیس در نقش آلفرد پنی ورث

همچنین سرکیس پیش از این با مت ریوز، کارگردان فیلم The Batman در فیلم Dawn of the Planet of the Apes (طلوع سیاره میمون‌ها) و فیلم War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره میمون‌ها)، همکاری کرده بود و این فیلم می‌تواند سومین همکاری مشترک آن‌ها باشد. علاوه‌بر بتمن، سرکیس وظیفه کارگردانی فیلم Venom 2 (ونوم) را نیز بر عهده گرفته که هنوز مشخص نیست تداخل احتمالی فیلمبرداری دو پروژه چه تاثیری را روی حضور او در فیلم بتمن خواهد گذاشت.

فیلم The Batman برای اکران در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده