نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۵

نتفلیکس تصمیم به پایان سریال BoJack Horseman در فصل ششم گرفته است

رافائل باب واکسبرگ،‌ خالق و شورانر سریال BoJack Horseman، تایید کرد که نتفلیکس تصمیم به اتمام این سریال در فصل ششم گرفته است.

ماه گذشته بود که مشخص شد سریال BoJack Horseman (بوجک هورسمن) قرار است در فصل ششم به پایان برسد و فصل پایانی این انیمیشن سریالی که در ۱۶ قسمت تولید شده، قرار است در دو بخش ۸ قسمتی منتشر شود که بخش اول فصل ششم انیمیشن BoJack Horseman در اوایل این ماه از شبکه نت‌ فلیکس منتشر شد و حال نیمه دوم آن قرار است مدتی بعد منتشر شود. بااین حال، از زمان اعلام این موضوع آرون پال، صداپیشه شخصیت تاد گفت که شبکه Netflix تصمیم به لغو این سریال گرفته، اما مدت کوتاهی بعد یکی از سازندگان این انیمیشن تایید کرد که این موضوع درست نیست و این تصمیم مشترک تیم خلاق بوجک هورسمن و نتفلیکس بوده است. 

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، خالق بوجک هورسمن به این موضوع واکنش رسمی نشان داده است. رافائل باب واکسبرگ،‌ خالق و شورانر سریال BoJack Horseman، در مصاحبه با Vulture تایید کرد که این تصمیم نتفلیکس بوده تا این سریال انیمیشنی در فصل ششم به پایان برسد. او در ادامه توضیح داد که برنامه داشته که برای چند سال دیگر به ساخت این مجموعه ادامه دهد، اما او اصلا از این موضوع ناراحت نیست و از نتفلیکس برای فرصتی که به او داده تا بوجک هورسمن و دنیای آن را خلق کند و آن را گسترش دهد، تشکر کرد. واکسبرگ گفت:

این موضوع درست است. من در نظر داشتم که چند سال دیگر هم ادامه دهیم، اما خب این یک تجارت است. آن‌ها باید کاری را انجام دهند که برای خودشان مناسب‌تر است و ۶ سال خیلی خوب را با هم برای ساخت این سریال داشتیم. صادقانه بگویم که شگفت‌زده هستم که تا اینجا رسیده‌ایم. بنابراین نمی‌توانم شکایتی داشته باشم. فکر می‌کنم که اگر در هر شبکه دیگری بودیم یا حتی در زمان دیگری با نتفلیکس در حال همکاری بودیم، نمی‌دانستم که دستور ساخت فصل دوم را می‌گرفتیم یا نه.

فصل ششم سریال BoJack Horseman

واکسبرگ در ادامه گفت که او از نتفلیکس خواسته بود تا اگر برنامه‌ای برای لغو یا اتمام سریال BoJack Horseman دارد، پیش از آن به او خبر دهد و به‌خاطر آن از نتفلیکس قدردانی کرد. او توضیح داد که این موضوع باعث شد تا در مسیری صحیح داستان بوجک هورسمن را به بهترین شکل ممکن به پایان برساند. واکسبرگ گفت:

زمانی که آن‌ها سریال را برای فصل ششم تمدید کردند گفتند که به یاد داری که این موضوع را از ما خواسته بودی؟ ما فکر می‌کنیم سریال به پایان خودش رسیده است. بنابراین من بسیار سپاسگزارم که ما پیش از همه از این موضوع خبردار شدیم.

بخش دوم فصل پایانی انیمیشن BoJack Horseman قرار است در تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۲۰ (۱۱ بهمن ۱۳۹۸) از نتفلیکس منتشر شود.


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده