نویسنده: عارف حسین پور
// پنجشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

دنیل برول نقش منفی فیلم Captain America: Civil War خواهد بود

از زمانی که کمپانی MCU اعلام کرد دنیل برول به عنوان بازیگر در فیلم Captain America: Civil War حضور خواهد داشت، گمانه‌زنی‌ها درباره‌ی اینکه او نقش دشمن اصلی فیلم را ایفا می‌کند شدت گرفتند. به تازگی خودِ برول این خبر را تایید کرده‌ است.

برول در مصاحبه با مجله‌ی Independent اعلام کرد که در سومین فیلم از مجموعه Captain America نقش بارون هلموت زمو را ایفا خواهد کرد. او گفت:

فکر می‌کنم می‌توانم بدون اینکه به زندان مارول بیفتم این موضوع را به شما بگویم. در روزهای اول پروژه من مثل یک پسر بچه‌ که از عظمت آن شگفت‌زده شده، در اطراف قدم می‌زنم. این یک پروژه‌ی بسیار بزرگ است. با چنین بودجه‌ای ما می‌توانیم ۲۰ فیلم بسازیم.

برول که به خاطر بازی در فیلم‌های Rush و Inglourious Basterds شناخته می‌شود، در Captain America در نقش هلموت، پسر بارون هاینریش زمو، که اولین بار در دهه ۱۹۷۰ میلادی معرفی شد ظاهر می‌شود. هلموت که قصد دارد تا انتقام مرگ پدرش را بگیرد، دارای شخصیتی بسیار پیچیده است. او جزو آن دسته از شخصیت‌های منفی است که معتقدند کارهایشان منجر به بهتر شدن دنیا می‌شود.

البته هنوز مشخص نیست که در فیلم کدام جنبه از شخصیت هلموت پررنگ‌تر خواهد بود، چون MCU قبلا ثابت کرده که علاقه‌ی عجیبی به تغییر دادن شخصیت‌ها و ویژگی‌های آنان دارد.

Captain America: Civil War در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۹۵ منتشر خواهد شد.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده