نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۱

بازیگر سریال Mindhunter به جیسون استاتهام در فیلم Cash Truck پیوست

هولت مک‌کالانی، بازیگر سریال Mindhunter دومین بازیگری است که به جمع بازیگران فیلم Cash Truck به کارگردانی گای ریچی، اضافه خواهد شد.

ماه گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه گای ریچی و جیسون استاتهام در یک اثر جدید با هم دوباره همکاری کنند. گای ریچی در همکاری دوباره با استودیوی فیلمسازی میرامکس (Miramax) وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه بازسازی آمریکایی یک فیلم فرانسوی دلهره‌آور به‌نام فیلم Le Convoyeur را بر عهده گرفته که هنوز نام نسخه آمریکایی فیلم مشخص نشده است. همچنین جیسون استاتهام قرار است پس از سال‌ها دوباره با ریچی در این پروژه همکاری کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به این پروژه اضافه شده است. هولت مک‌ کالانی، بازیگر سریال Mindhunter (شکارچی ذهن)، به جمع بازیگران فیلم Cash Truck (کامیون حمل پول) اضافه شده و قرار است نقش اصلی دیگر فیلم و نقش مقابل استاتهام را در این فیلم بازی کند.

گای ریچی و جیسون استاتهام

مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Cash Truck (کامیون حمل پول) از ماه آینده در لندن آغاز و سپس به لس آنجلس انتقال خواهد یافت. استاتهام قرار است نقش شخصیتی به‌نام H که یک شخصیت سرد و مرموز دارد، را بازی کند که برای یک شرکت با کامیون‌های زرهی کار می‌کند که مسئول جابجایی صدها میلیون دلار پول در هفته در لس آنجلس است. مک‌کالانی نقش شخصیت به‌نام بولت را بر عهده دارد که تیم حمل و نقل کامیون‌ها را هدایت می‌کند و زمانی که H وارد می‌شود، شاید او کسی نباشد که خودش را در ابتدا معرفی کرده است. گفته می‌شود که اتفاقات فیلم Cash Truck در بازه‌های زمانی و بین شخصیت‌های مختلف تغییر می‌کند و روایت منسجمی دارد.

فیلم The Gentlemen (آقایان) با بازی متیو مک‌ کانهی، فیلم بعدی ریچی است که این فیلم برای اکران در تاریخ ۲۴ ژانویه ۲۰۲۰ (۴ بهمن ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده که ماه گذشته اولین تریلر این فیلم منتشر شد. مک‌کالانی بیشتر برای بازی در نقش ایجنت بیل تنچ در سریال Mindhunter شناخته می‌شود که این سریال هنوز در انتظار تمدید برای فصل سوم است. همچنین شاهد حضور او در آثار دیگری چون فیلم Sully (سالی)، فیلم Jack Reacher: Never Go Back (جک ریچر: هرگز بازنگرد) و فیلم Shot Caller (شات کالر) نیز بودیم. فیلم Cash Truck با همکاری استودیوی فیلمسازی میرامکس (Miramax) در دست ساخت است که هنوز تاریخ اکرانی ندارد و هنوز شرکتی نیز وظیفه انتشار آن را بر عهده نگرفته است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده