نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

فیلم جدید اصغر فرهادی در مرحله نگارش است

روابط عمومی دفتر اصغر فرهادی اخیرا اعلام کرده است که فیلم جدید این کارگردان فعلا در مرحله نگارش فیلمنامه است.

بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، پیرو اخبار منتشر شده در باب فیلم جدید اصغر فرهادی، روابط عمومی دفتر این کارگردان به این اخبار واکنش نشان داده است. در متن منتشر شده توسط روابط عمومی دفتر اصغر فرهادی، اعلام شده است که وی از سال گذشته نگارش فیلمنامه فیلم جدید خود را آغاز کرده است. نگارش این فیلمنامه تاکنون به پایان نرسیده است. تصمیمات قطعی برای نحوه تولید این فیلم سینمایی نیز پس از پایان نگارش فیلمنامه آن اتخاذ خواهند شد. طبعا تاکنون هیچ بازیگری برای فیلم بعدی اصغر فرهادی انتخاب نشده است. متن منتشر شده توسط دفتر اصغر فرهادی به قرار زیر است:

اصغر فرهادی از سال گذشته در حال نگارش فیلمنامه فیلم آینده خود است و تصمیم درباره چگونگی تولید این فیلم، پس از اتمام نگارش فیلمنامه گرفته خواهد شد. طبیعتا هیچ کدام از بازیگران و دست‌اندرکاران این پروژه در این مرحله انتخاب نشده‌اند. پس از اتمام نگارش فیلم‌نامه اخبار تولید آن از سوی روابط عمومی فیلم منتشر خواهد شد و تنها اخباری که از سوی روابط عمومی فیلم منتشر شود مورد تایید است.

اصغر فرهادی

ثمین مهاجرانی، مسئول روابط عمومی دفتر اصغر فرهادی درباره نگارش فیلمنامه چند فیلم کوتاه توسط اصغر فرهادی به شرح زیر توضیح داد:

خبر به این شکل صحت ندارد. ایشان چند ماه قبل کارگاه فیلمسازی در شمال اسپانیا برگزار کردند، دانشجویان این کارگاه در طول ۱۰ روز زمان برگزاری، بیش از ۳۰ فیلم کوتاه ساختند که براساس ایده‌های مطرح شده خودشان و پرورش ایده‌ها به‌صورت گروهی شکل گرفته و ساخته شدند. دانشجویان مطابق معمول این نوع کارگاه‌ها از راهنمایی‌های آقای فرهادی برای ساخت فیلم‌های کوتاه خود استفاده کردند.

اصغر فرهادی، کارگردان ایرانی سابقه ساخت فیلم‌های «چهارشنبه سوری»، «شهر زیبا»، «جدایی نادر از سیمین»، «درباره الی»، «فروشنده»، «گذشته» و «همه می‌دانند»(Everybody Knows) را دارد. وی تنها کارگردان ایرانی برنده جایزه اسکار است. اصغر فرهادی برای فیلم‌های «جدایی نادر از سیمین» و «فروشنده» دوبار اسکار بهترین فیلم خارجی زبان را برده است. شما کاربران زومجی درباره فیلم‌های اصغر فرهادی چه نظری دارید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده