نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۱

آدام درایور در حال مذاکره برای بازی در فیلم The Last Duel به کارگردانی ریدلی اسکات

آدام درایور در حال مذاکره برای حضور در فیلم The Last Duel به کارگردانی ریدلی اسکات است که وی نقش اصلی فیلم را به‌جای بن افلک بازی می‌کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر جدیدی قرار است به فیلم The Last Duel (آخرین دوئل) اضافه شود که احتمالا نقش اصلی فیلم را بر عهده خواهد گرفت. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، آدام درایور، بازیگر نامزد دریافت یک جایزه اسکار برای بازی در فیلم BlacKkKlansman (بلک‌کلنزمن) که این روزها بیشتر برای بازی در نقش کایلو رن در سه‌گانه سوم فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) شناخته می‌شود، در حال مذاکره برای حضور در فیلم جدید ریدلی اسکات است. ورایتی در ادامه گفت که بن افلک دیگر قرار نیست نقش اصلی فیلم را بر عهده داشته باشد و در حال حاضر به‌عنوان بازیگر نقش مکمل در فیلم حضور دارد و درایور قرار است جای افلک را به‌عنوان بازیگر نقش اصلی فیلم بگیرد. علاوه‌بر افلک و درایور، در فیلم The Last Duel قرار است شاهد حضور مت دیمون و جودی کومر نیز باشیم.

بن افلک

افلک درواقع برای تداخل زمانی مراحل فیلم‌برداری با فیلم Deep Water (آب ژرف) تصمیم گرفت تا از بازی در نقش اصلی فیلم انصراف دهد و نقش مکمل را بر عهده داشته باشد تا مشکلی برای حضور در دو پروژه ایجاد نشود. اتفاقات The Last Duel در فرانسه قرن چهاردهم میلادی جریان خواهد داشت و یک داستان انتقامی را دنبال می‌کند و تمرکز آن روی دو شوالیه است. این فیلم داستان شوالیه‌ای را دنبال می‌کند که از جنگ برگشته و متوجه بی‌حرمتی شوالیه دیگر به همسرش می‌شود. با درخواست شوالیه اول از پادشاه فرانسه،مبارزه‌ای برای اجرای عدالت ترتیب داده می‌شود که اگر شوالیه اول پیروز شود، شوالیه دوم به کام مرگ فرستاده و مجازات خواهد شد، اما اگر شوالیه دوم پیروز شود، ادعای زن برای بی‌حرمتی رد خواهد شد و در ادامه او در معرض خطر سوزاندن قرار می‌گیرد.

افک و دیمون که آخرین بار در فیلم Good Will Hunting با یکدیگر هم‌بازی بودند، قرار است پس از سال‌ها بار دیگر در فیلم The Last Duel هم‌بازی شوند. همچنین دیمون و اسکات نیز قرار است دوباره و پس از همکاری در فیلم The Martian (مریخی)، در این فیلم بار دیگر با هم همکاری کنند. فاکس قرن بیستم و والت دیزنی هنوز به ساخت فیلم The Last Duel چراغ سبز نشان نداده‌اند و این موضوع درواقع بستگی به این دارد که حضور درایور، افلک و دیمون در فیلم قطعی شود و پس از صدور دستور ساخت، مراحل فیلم‌برداری فیلم از اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده